Dedeman, cel mai mare retailer specializat in bricolaj, companie care anul trecut a depasit pragul de 600 mil. euro in afaceri, planuieste ca in 2015 sa mai deschida inca 4 -5 magazine si sa ajunga la un total de 45 de unitati, ca parte a planului de a ajunge la 50 de magazine pe intreg teritoriul tarii.

Liderul pietei locale de bricolaj a demarat de curand lucrarile pentru un nou magazin in Suceava, care va fi de fapt o relocare a actualului spatiu detinut de catre Dedeman in zona Moldovei. “Actualul magazin pe care il avem nu mai poate fi adus la standardul actual, el urmand sa fie adaptat la dimensiunea pietei din zona. Magazinul va avea circa 12.000 de metri patrati”, a declarat Dragos Paval, presedintele Dedeman, pentru wall-street.ro . Potrivit datelor retailerului, investitia medie intr-un astfel de spatiu se ridica la 10 – 12 milioane de euro.

In ceea ce priveste dezvoltarea la nivelul tarii, seful Dedeman planuieste sa mai deschida pana la cinci noi magazine pe plan, insa totul depinde in cea mai mare parte de obtinerea autorizatiilor de constructie. “Ne-am propus ca pana la finalul anului 2016 sa ajungem la un total de 50 de magazine, insa ritmul dezvoltarii depinde intr-o foarte mare masura de numarul de autorizatii de constructie pe care il primim. (…) Avem in curs mai multe autorizatii, pentru dezvoltare a 4 -5 noi locatii. Avem buget si pentru cinci, dar suntem constransi de autorizatiile de constructie”, a mai spus Paval.

Cea mai recenta informatie legata de planurile de expansiune ale Dedeman in tara ne leaga de achizitia unui teren de peste 40.000 mp din Hunedoara, spatiu pentru care fratii Paval au platit putin peste 1 milion de euro. Dezvoltatorul imobiliar Plaza Centers, compania care vrea sa dezvolte proiectul Casa Radio, a vandut cu 1,2 milioane de euro un teren in Hunedoara, unde intentiona sa dezvolte un mall, spatiu cumparat de catre Dedeman.

Planurile Dedeman in Bucuresti: cate noi magazine vrea retailerul in Capitala

Cu trei magazine in Capitala, Dedeman isi propune ca in urmatorii doi ani sa mai deschida cel putin trei noi spatii comerciale, in asa fel incat sa acopere aproape fiecare sector al Capitalei. Momentan, Dedeman are magazine in cartierele Militari (sector 6), Berceni (sector 4) si Colentina (sector 2), urmand sa mai inaugureze un magazin pe bulevardul Theodor Pallady (sector 3), dar in zona Pantelimon – soseaua Vergului, unde a cumparat un teren in valoare de 6 milioane de euro, precum si in zona de Nord a Capitalei, unde retailerul va construi cel mai mare magazin de bricolaj din Romania.

“Avem o strategie pentru bucuresti pe care o urmam pas cu pas, iar aceea este prezenta in fiecare sector, in urmatorii doi ani. Ne dorim sa incepem lucrarile. Daca am putea, am face un magazin si langa Casa Poporului (Palatul Parlamentului – n.red)”, a spus seful Dedeman.

Cum va arata piata de bricolaj in 2015

Piata locala de bricolaj a trecut in 2014 prin cea mai mare schimbare din istoria sa, fiind cea mai dinamica piata din economie, marcata de achizitii, exituri, dar si consolidari. Intrebat despre cum vede piata bricolajului in 2015, Paval sustine ca se asteapta ca aceasta sa isi continue evolutia.

“Piata bricolajului este un sector foarte competitiv si va fi dinamic din toate punctele de vedere, inclusiv in 2015. Ne asteptam ca piata sa continue sa creasca”, a mai spus seful celui mai mare retailer in bricolaj.
In ceea ce priveste business-ul, Dragos Paval a precizat faptul ca 2014 a fost un an “foarte bun”, in care Dedeman a reusit sa isi depaseasca tinta de crestere prognozata la inceputul anului, de 8%.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri