Dupa primul an de activitate, Mega Mall, unul dintre cele mai importante centre comerciale deschise in Bucuresti, a inregistrat o crestere generala care se reflecta atat la nivelul cifrei de afaceri, cat si al mediei de vizitatori.

Centrul comercial din zona Iancului – Pantelimon a inregistrat o crestere medie de peste 31% a cifrei de afaceri, fata de primele luni de la lansare. Inaugurat in mai 2015 de catre grupul NEPI, unul dintre cei mai mari investitori si dezvoltatori imobiliariprezenti pe piata din Romania, Mega Mall inregistreaza o cifra notabila si in ceea ce priveste media de vizitatori. La doar 1 an de la deschidere, evolutia centrului comercial este una ascendenta, drept dovada fiind cresterea de 32% a traficului.

Primul an de activitate a adus, de asemenea, rezultate semnificative pentru retailerii de fashion disponibili pe suprafata inchiriabila de 77.000 mp, acestia inregistrand in medie o crestere de 36%, in timp ce partea de food&beverages a crescut cu 34%, iar serviciile cu 70%.

Evolutia stabilita de Mega Mall vine pe fondul unei cresteri resimtite la nivelul intregului grup NEPI, toate cele 15 centre comerciale din portofoliu inregistrand rezultate pozitive anul acesta.

Pentru urmatorul an, obiectivele de dezvoltare Mega Mall vizeaza consolidarea acestei cresteri si mentinerea trendului pozitiv in baza unor imbunatatiri in zona de divertisment.

Mega Mall este cel mai complex proiect de retail al grupului de investitii si dezvoltare NEPI. In urma unei investitii de 165 de milioane de euro, acesta acopera in total 230.000 metri patrati, fiind in prezent centrul comercial cu cea mai mare suprafata construita din Romania.

Mallul dispune de un spatiu inchiriabil de 77.000 de metri patrati, dispusi pe 4 niveluri, si gazduieste in prezent 220 de magazine, dar si o parcare cu o capacitate de 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperis.

Mega Mall gazduieste unele dintre cele mai mari reprezentante ale magazinelor de fashion, incaltaminte, ingrijire si accesorii din tara, precum H&M, Zara, Koton, Mango, Marks&Spencer, Peek&Cloppenburg, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Sephora, Stradivarius, Orsay, Adidas, Nike, Lee Cooper, Tom Tailor, Douglas, NEXT, Hilfiger Denim, Musette, Hervis, Bata, Stefanel, ECCO, Intersport, MAC, Benvenuti si Aldo. Tot la Mega Mall au fost inaugurate primele magazine Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz, Marks&Spencer Food din Romania.

Principalii concurenti ai Mega Mall la nivelul Capitalei sunt ParkLake (Sonae Sierra/Caelum Development), Bucuresti Mall (Anchor Group), Baneasa Shopping City (Baneasa Developments), Sun Plaza (S-Immo) sau AFI Palace Cotroceni (AFI Europe).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri