Unul din cinci romani a inceput sa opteze pentru ferestre si solutii din aluminiu pentru accesul in diferite spatiu, in detrimentul popularelor ferestre din PVC, tot mai multi romani fiind din ce in ce mai informati in privinta viitoarelor achizitii, potrivit Reynaers Aluminium, unul dintre cei mai importanti producatori de materiale de constructii de profil la nivel local.

Avantul pietei rezidentiale din ultimii ani, cat si investitiile in proiecte comerciale (mall-uri, proiecte de birouri etc.) au impulsionat vanzarile de noi solutii pe piata din Romania, una dominata in ultimii ani de solutiile din PVC, cunoscuta publicului larg si sub denumirea de “termopane”.

Intr-un interviu acordat wall-street.ro, Daniel Popa (foto cover), country manager al Reynaers Aluminium, sustine ca piata ferestrelor si a solutiilor de acces s-a schimbat intr-un ritm accelerat in ultimii ani, iar romanii au inceput sa isi diversifice optiunile in alegerea materialelor de constructii utilizate.

“Ultimii ani au adus schimbari majore in perceptia celor care isi construiesc locuinte, calitatea fiind acum pe primul loc in alegerea materialelor si nu pretul, cum se practica in urma cu cativa ani. Astfel, in ceea ce priveste tamplaria aleasa, 1 din 5 romani care au in dezvoltare o locuinta opteaza pentru aluminiu, in detrimentul celei din PVC. Romanii au inceput sa fie din ce in ce mai interesati de achizitia unor solutii mai performante, iar daca ne gandim ca durata de viata a unei cladiri este de pana la 50 de ani realizam ca cea mai mare parte a costurilor tin de intretinerea ei. Investitorii au constientizat aceste cheltuieli si in consecinta iau decizia de a investi in materiale cu eficienta ridicata atat din punct de vedere al fiabilitatii cat si din punct de vedere energetic”, a declarat Daniel Popa, pentru wall-street.ro.

Piata locala pentru astfel de solutii continua sa evolueze, fiind sustinuta de cresterea pietei contructiilor si de avantul economic al tarii.

Citeste si:
Teraplast a cumparat integral Depaco
Teraplast a cumparat integral...

„Relansarea proiectelor rezidentiale de mari dimensiuni, cresterea fondurilor alocate pentru dezvoltarea cladirilor de birouri datorita necesitatii relocarii din vechile cladiri care nu mai corespund cerintelor actuale, dar si maturizarea comportamentului clientilor, care sunt mult mai atenti la detalii si preocupati de solutiile pe care le aleg pentru locuintele lor, au un impact pozitiv asupra evolutiei pietei de tamplarie de aluminiu. Ritmul anual de dezvoltare a pietei este de circa 5-6 %. Astfel, investitiile sunt tot mai mari, atat in zona de office cat si in segmentul rezidential”, a punctat seful Reynaers Romania.

In opinia sa, clientul final este cel care va contribui semnificativ la imbunatatirea pietei de tamplarie termoizolanta avand in vedere contextul actual in care acesta solicita solutii de calitate superioara si pune accent pe durata indelungata de utilizare.

Reynaers mizeaza pe afaceri de 7 mil. euro in acest an

Producatorul de solutii pe baza de aluminiu Reynaers mizeaza in acest an pe o crestere de 15% a afacerilor, evolutie impulsionata de proiectele aflate in plina desfasurare atat in rezidential, cat si a birourilor, doua dintre cele mai active sectoare imobiliare din Romania ultimilor ani.

“In prima jumatate a anului 2017 am inregistrat afaceri de aproximativ 3,5 milioane euro, iar pana la finalul anului estimam o crestere a business-ului cu 15% mai mare decat cea din 2016. La finele anului trecut am incheiat cu un business de 6 milioane de euro. (…) Anul acesta vom mai furniza solutii pentru One Herastrau Plaza, pentru care vom livra sisteme de tamplarie, de usi glisante si perete cortina. Mai avem in desfasurare proiectul Metropol Park din Berlin pentru care livram sistemul ultra premium Hi Finity. Nu in ultimul rand, pentru ansamblul de case pasive Amber Gardens vom mai furniza anul acesta solutii pentru inca 15 unitati locative”, a mai precizat Daniel Popa.

Citeste si:
Romania mai are de lucru 20 de ani pentru infrastructura UE
CEO Teraplast: Romania mai...

In ultimii cinci ani, compania a mentinut un trend ascendent constant. “Am inaugurat primul depozit din Romania, in urma unei investitii de 1 milion euro, si ne-am extins la nivel national, acoperind zone in continua dezvoltare din tara, precum Cluj, Timisoara, Sibiu si Iasi. Mai mult, ne-am extins portofoliul de proiecte, atat in rezidential, cat si in office, retail si logistic si am devenit cea mai mare reprezentanta Reynaers din Europa de Est. In prezent, avem peste 1.000 de clienti si am realizat peste 500 proiecte”, a mai adaugat Daniel Popa.

Reynaers este unul dintre principalii producatori de ferestre si solutii din aluminiu, o piata pe care concureaza cu Alumil SA, dar si cu producatorii de solutii din PVC – Barrier, Gealan sau Q-Fort.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Reynaers: Nu este nici pe departe usor sa faci business in Romania