Cand il intrebi despre rezultatele de vanzari pe care le-au inregistrat retailerii care au magazine in ParkLake in primul an complet de functionare – mall-ul a fost deschis in septembrie 2016 –, Ingo Nissen, managing director in cadrul Sonae Sierra, spune ca nu poate dezvalui aceste cifre, dar ca nu are de se sa se planga, mai ales in ceea ce priveste a doua jumatate a anului.

”Anul trecut am avut un numar de peste zece milioane de vizitatori in ParkLake, a doua jumatate a anului a fost mult mai buna decat prima, a fost chiar satisfacatoare. A doua jumatate ma face sa fiu increzator ca in acest an vom avea, probabil, o crestere cu doua cifre. Nu pot dezvalui rezultatele retailerilor, dar pot sa va spun ca in ziua in care voi fi satisfacut, ar trebui sa fiu concediat. In cazul rezultatelor retailerilor, e la fel ca in cazul numarului de vizitatori: in a doua jumatate a anului trecut nu a fost nimic de care sa ma plang, in prima jumatate ar fi putut sa fie mai bine. Suntem pe calea cea buna. In 2018, daca nu avem o criza majora, ma astept sa fie mai bine. Centrele comerciale, in primele trei ani, au crestere a a traficului si a vanzarilor. Ceva amuzant: am citit un interviu cu David Hay de la AFI, la un an de la deschiderea AFI Cotroceni si spunea ”«Ar fi putut sa fie mai bine», adica exact ce spun eu acum. Sunt increzator ca mergem in directia cea buna, primii doi ani ai unui mall reprezinta timpul de care ai nevoie pentru a-ti gasi si a-ti stabiliza pozitionarea pe piata”, spune Ingo Nissen.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont