Mall-ul de la malul marii din portofoliul NEPI Rockcastle a inregistrat, anul trecut, un numar total de peste zece milioane de vizitatori si o crestere cu 46% a cifrei de afaceri a magazinelor. Sezonul estival contribuie la succesul mall-ului din Constanta, dar nu este singurul factor de succes, potrivit reprezentantilor NEPI Rockcastle. City Park Mall Constanta trece in prezent printr-un proces de reconfigurare, dupa ce si-a dublat suprafata inchiriabila fata de momentul deschiderii din 2008.

Rezultatele de anul trecut – un numar de vizitatori de peste zece milioane de oameni si o crestere cu 46% a cifrei de afaceri a magazinelor din centrul comercial – inregistrate de City Park Mall Constanta, aflat in portofoliul NEPI Rockcastle au venit pe fondul adaptarii mall-ului la noile tendinte din retail si la asteptarile consumatorilor, potrivit reprezentantilor companiei.

City Park Mall, Constanta, NEPI Rockcastle, centru comercial, mall

„Desi este pozitionat intr-un oras turistic, unde dinamica de consum se schimba puternic in sezonul estival, City Park reuseste sa se mentina ca prima optiune de shopping si divertisment din regiune, pe toata durata anului. Inca de la intrarea City Park in portofoliul NEPI Rockcastle, ne-am propus sa cream o destinatie capabila sa se adapteze la tendintele pietei, iar rezultatele recente sunt o reconfirmare ca demersurile noastre raspund exigentelor celor care ne trec pragul”, declara Iuliu Bartha, Asset Manager in cadrul NEPI Rockcastle.

Astfel, demersurile de modernizare a centrului comercial si de optimizare a ofertei comerciale au facut din City Park, in 2017, cel mai vizitat centru comercial din regiune, dovedindu-se a fi prima alegere in materie de shopping nu doar pentru constanteni, ci si pentru pentru turistii prezenti pe litoral in sezonul estival. De mentionat este ca unul din doi clienti care intra in centrul comercial o face pentru shopping de articole vestimentare, iar unul din trei spune ca alege acest mall pentru ca aici gaseste brandurile favorite.

City Park Mall, Constanta, NEPI Rockcastle, centru comercial, mall

Printre magazinele care se gasesc in City Park Mall Constanta se numara Reserved, Buzz, Mohito, Napapijri, Tommy Hilfiger, Mango, Fossil, Levi’s, Sport Vision, Stefanel, US Polo Assn., Musette, LEGO, Pandora, Meli Melo Deco, NYX, MAC, Pizza Hut, Oro Toro, World Class sau Zara Home. De asemenea, in City Park Mall exista 19 branduri internationale si nationale pe segmentul de produse si servicii de frumusete si ingrijire personala. In cadrul City Park Mall Constanta se afla si un cinematograf cu tehnologia 4DX si o sala World Class, dotata cu piscina semiolimpica.

Pe langa completarea acestor segmente cu noi branduri, procesul de modernizare inceput anul trecut a presupus si imbogatirea ofertei culinare, centrul gazduind, in prezent, 17 branduri cu specificuri gastronomice variate. In mall a fost inaugurata anul trecut si o terasa exterioara, cu vedere panoramica spre Lacul Tabacarie.

In 2018, City Park Constanta isi va continua dezvoltarea, prin adaugarea unor noi branduri, dar si prin extinderea parcarii cu inca doua niveluri, care vor aduce inca 250 de locuri de parcare. Fata de momentul deschiderii, galeria City Park Mall si-a dublat capacitatea inchiriabila la 51.700 de de metri patrati, gazduind in prezent peste 200 de branduri. In prezent, City Park Mall se afla intr-un proces de reconfigurare, ce presupune extinderea zonei de food-court si dublarea spatiului de relaxare (seating area).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri