Veranda Mall a intrat intr-un amplu proces de extindere, ce vizeaza completarea centrului comercial din zona Obor a Capitalei cu peste 6.000 de metri patrati. Motivul indicat de catre reprezentantii companiei este reprezentat de cererile clientilor: noile spatii sunt in special dedicate divertismentului. Astfel, mixul de chiriasi Veranda Mall va include World Class Romania, sucursala centrala BCR a Sectorului 2 si un cinematograf Multiplex cu zece sali de proiectie. Investitiile sunt estimate la 10 milioane de euro. Momentul acestui anunt coincide cu numirea lui Valentin Dobrescu in postul de director al Veranda Mall.

Extinderea mall-ului Veranda, centru comercial care are in prezent un grad de ocupare de 96% din suprafata totala inchiriabila. vizeaza noi spatii destinate distractiei si alte optiuni pentru petrecerea timpului liber. Astfel, in urma extinderii, spatiile de restaurante si divertisment vor atinge un procent de 22% din totalul centrului comercial, o crestere cu 12 procente. Potrivit reprezentantilor mall-ului Veranda, aceasta extindere este ”in ton cu tendintele internationale in ceea ce priveste transformarea centrelor comerciale in centre de «lifestyle»”. In pietele mature, se observa o tendinta de suplimentare a spatiilor destinate petrecerii timpului liber (cinematografe, restaurante, divertisment, fitness) pana la un procent de 25% - 30% din suprafata inchiriabila, potrivit unui raport al companiei de consultanta imobiliara CBRE citat de reprezentantii mall-ului Veranda.

“Inca de la inceput, stabilirea unui mix optim de chiriasi a reprezentat un punct-cheie in apropierea fata de comunitatea Veranda, dar si un element central al pozitionarii ferme pe piata ca mall de proximitate. Veranda va putea fi definit ca un centru de proximitate, dar si de lifestyle. Strategia de business pentru anul acesta a vizat si vizeaza extinderea spatiului comercial, intrucat ne dorim sa fim singurul reper pentru consumatorii din zona Obor, oferindu-le acestora alternative de activitati complexe si complete. In acest sens, este stabilita anul viitor si deschiderea unui cinematograf. In plus, avem discutii avansate cu branduri cunoscute din zona sport si fashion, care vor fi anuntate la momentul potrivit”, a declarat Valentin Dobrescu, noul Director Veranda Mall.

Valentin Dobrescu are o experienta semnificativa in domeniul imobiliar, in special in directia expansiunilor si a dezvoltarii. A ocupat functia de director imobiliar in cadrul retelei de hipermarketuri Real, director de expansiune si portofoliu la Takko Fashion, GM la Pepco Romania, iar din 2015 a fost numit director de proprietate si investitie la Pepco pentru Europa Centrala si de Est (membru al Consiliului Directorilor). Punctele forte ale lui Valentin constau in conducerea negocierilor pentru locatii cheie sau parteneri strategici, precum si in negocierile contractelor de inchiriere pentru a crea un cadru de dezvoltare reciproc favorabil chiriasilor si proprietarilor, potrivit reprezentantilor Veranda Mall.

Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din Bucuresti dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), in zona Obor si a fost inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafata totala de aproape 30.000 de metri patrati, incluzand spatii comerciale, restaurante, cafenele si o zona verde de 15.000 de metri patrati. Printre chiriasi se numara Carrefour, H&M, CCC, Deichmann, LC Waikiki, Orsay, C&A, Noriel, Pepco, Gerovital, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Metropolis, KFC, Starbucks, Pizza Colosseum, McDonald’s, Salad Box, Toan’s, English Home, Orange, Arsis-Vodafone si IQ BOX – Telekom.

Citeste si:
[VIDEO] Cinci persoane au fost injunghiate intr-un mall din Manchester
Cinci persoane au fost...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »



Citeste si
Magazin Decathlon nou, situat in zona semicentrala a Bucurestiului