Valoarea de piata a AFI Cotroceni, unul dintre cele mai mari si mai de succes mall-uri din Romania, era de 545,5 milioane de euro, la 30 iunie 2018, cu 9% mai mare decat nivelul inregistrat in 2017. Si numarul vizitatorilor zilnici ai mall-ului AFI Cotroceni a inregistrat o crestere cu acelasi ritm, iar vanzarile retailerilor au ajuns la 120 de milioane de euro.

AFI Cotroceni, cel mai important activ din Romania al israelienilor de la AFI Europe, a raportat un venit operational net de 18,1 milioane de euro, cu 8,2% mai mare decat in semestrul intai din 2017. Numarul vizitatorilor zilnici ai mall-ului a inregistrat o crestere de 9%. Vanzarile retailerilor au crescut pana la 120 de milioane de euro, fiind cu 7,5% mai mari decat in aceeasi perioada din 2017.

Numarul vizitatorilor din mall-ul AFI Cotroceni a crescut, in 2017, la 51.000 pe zi, iar vanzarile retailerilor (cifra de afaceri) au crescut cu 5%, pana la 1,1 miliarde lei fata de anul 2016.

Rata de ocupare a mall-ului a fost de 98% din suprafata totala inchiriabila (GLA) de 90.000 metri patrati, in primele sase luni din 2018, gazduind unele dintre cele mai mari magazine din regiune pentru retaileri precum Zara sau Peek&Cloppenburg.

AFI Europe opereaza in Romania din 2005. Compania a dezvoltat si gestioneaza AFI Cotroceni, unul din cele mai mari centre comerciale din Europa Centrala si de Est. Centrul comercial se intinde pe o suprafata inchiriabila de aproape 90.000 metri patrati (GLA) si dispune de peste 300 de magazine ale brandurilor locale si internationale.

Citeste si:
AFI a batut palma cu NEPI pentru portofoliul de birouri
AFI Europe a cumparat...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Noua locatie Burger King, record de vanzari in regiune