In 2016, dupa achizitia fostului magazin real,- din Satu Mare, Ceetrus Romania a demarat procesul de remodelare a proiectului, care a fost inaugurat in luna decembrie a aceluiasi an sub noul nume Aushopping Satu Mare, centru comercial care cuprinde 24 de magazine si restaurante. La doi ani distanta, Ceetrus extinde centrul comercial, cu cea de-a doua etapa a proiectului din Satu Mare, un spatiu de tip strip mall. Noul proiect vizeaza extinderea spatiului comercial cu 9.000 de metri patrati, astfel ca numarul magazinelor va ajunge la 40.

Intreaga suprafata comerciala, care in prezent este formata din galeria de magazine si hypermarket, va fi extinsa cu zona de magazine stradale, repartizata pe cinci ancore principale: 1.450 de metri patrati dedicati comercializarii articolelor si activitatilor sportive, o zona home & deco de 2.000 de metri patrati, 1.000 de metri patrati rezervati activitatilor creative: librarii, magazine de jucarii, spatii de relaxare si agrement, pentru adulti si copii, un amfiteatru si o scena, ambele in exterior precum si un spatiu de expunere pentru artizani locali. De asemenea, centrul comercial va avea un foodcourt de 1.500 de metri patrati, un loc de joaca la interior si o terasa exterioara. O parcare de 1.370 de locuri va deservi noul proiect.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont