Centrul comercial Colosseum, localizat in partea de Nord-Vest a Bucurestiului, a obtinut de la Credit Europe Bank finantarea necesara etapei de dezvoltare actuale, mall-ul care va gazdui noi branduri de moda, distractie, petrecere a timpului liber, restaurante si cafenele. JLL Romania a oferit consultanta dezvoltatorului in procesul de obtinere a finantarii.

Finantarea acordata de catre Credit Europe Bank are o valoare de 23 de milioane de euro, iar valoarea totala alocata investitiei de catre dezvoltator este de 30 de milioane de euro.

Derularea proiectului intra acum in linie dreapta. Suntem bucurosi sa avem parteneri precum Credit Europe Bank si JLL Romania, alaturi de care putem sa indeplinim obiectivele noastre de business.”, a declarat Mihai Dinu, General Manager Colosseum.

"Ne-am angajat sa sprijinim dezvoltarea spatiilor comerciale si sa facem parte din acest proiect care va stimula oferta de retail din zona de nord-vest a Bucurestiului, creand diverse oportunitati atat pentru locuitorii din zona, cat si pentru cei din vecinatate. Pentru noi, la Credit Europe Bank Romania, oferirea de finantare pentru dezvoltari in zona de retail contribuie la progresul socio-economic al comunitatii si raspunde, de asemenea, potentialului mare de piata al Bucurestiului, care continua sa atraga investitii in constructii.", a declarat Yakup Çil, CEO Credit Europe Bank Romania.

Ca urmare a extinderii actuale, centrul comercial Colosseum va avea o suprafata totala de 54,500 mp suprafata inchiriabila, devenind cel mai mare proiect comercial din zona de Nord-Vest a Bucurestiului si al doilea cel mai mare proiect de retail din sectorul 1 al capitalei.

Citeste si:
Planuri pentru Gara de Nord: trenuri subterane si centru comercial
Marile proiecte pentru Gara...

Procesul de inchiriere a spatiilor comerciale este avansat, cu peste 80% de unitati inchiriate sau agreate cu operatorii comerciali. Printre noii chiriasi se numara CCC, New Yorker, Colin’s, Diverta, Noriel, DM Drogerie Markt, Happy Cinema, World Class, Gregory’s, Café Ritazza si multi altii care urmeaza sa fie anuntati.

Noile branduri vor completa oferta de retail existenta in centrul comercial, din care mai fac parte magazine precum Carrefour hypermarket, Leroy Merlin DIY, Altex, JYSK, LC Waikiki, Sport Vision, Pepco, unele dintre acestea deschise aici inca din anul 2011.

Lucrarile de extindere a centrului comercial Colosseum au fost demarate in decembrie 2018 si urmeaza a fi finalizate in 2020.

Ca urmare a planului de extindere, centrul comercial Colosseum va deveni o destinatie urbana moderna si reprezentativa pentru comunitate, unde vizitatorii vor avea oportunitatea de a petrece timpul liber cu familia si prietenii.

Citeste si:
Kaufland accelereaza dezvoltarea pe piata locala
Kaufland va deschide 10...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »



Citeste si
NEPI anunta cand va inaugura centrul comercial Promenada Sibiu