În sediul companiei de IT Amdaris, nu există birouri pentru directori sau alte persoane. Sunt toți în același „open space” de la etajul 12 al clădirii United Business Center 3 din Iulius Town Timișoara, unde s-au mutat în luna ianuarie a acestui an, ca și restul echipei. Într-o zonă mai „retrasă”, din cauza informației sensibile pe care o gestionează, dar nu există birouri aparte pentru nimeni, indiferent de funcție.

"La Amdaris promovăm organigrama pe orizontală, fără locuri preferențiale. Mai mult, cei din top management își doresc să fie printre angajați, să interacționeze cu ei și să le ofere încrederea că pot fi abordați oricând. Sunt oameni, nu zei", a declarat, pentru wall-street.ro, Anna Grier, director centru Amdaris România.

Amdaris este o companie fondată în 2009 în Bristol, Marea Britanie, specializată în dezvoltarea și implementarea de servicii web, software și mobile. În prezent, compania are patru birouri amplasate atât în Europa, cât și în Orientul Mijlociu, în România fiind prezenți în Timișoara, din 2012.

Amdaris

"Din cauza faptului că am crescut substanțial în ultimul an, +63%, vechiul birou devenise neîncăpător, iar angajații erau divizați în două spații diferite, ceea ce îi făcea să comunice puțin, să nu mai cunoască noii colegi, dacă nu erau în același birou, iar logistica locației nu era ideală, neavând multe opțiuni pentru a lua prânzul. Cochetam cu ideea de a ne muta la Iulius Town Timișoara de aproximativ doi ani, dar nu eram pregătiți pentru a o face", arată Anna Grier.

Citeste si:
Amdaris deschide un centru de dezvoltare IT in Iulius Town
Amdaris a deschis un centru...

Amdaris

Suprafața pe care o ocupă Amdaris in cladirea United Business Center 3 din Iulius Town Timisoara este de 1.000 de mp, la care se adaugă terasa, de 400 mp. "În noul birou am ales să avem două zone mari de open space, unde colegii să poată interacționa și să aibă contact vizual în permanență, chiar dacă lucrează la proiecte diferite. Astfel, încurajăm comunicarea cât mai dinamică între colegi, mai ales că în compania Amdaris se practică rotațiile angajaților pe proiecte", mai spune reprezentantul Amdaris.

Amdaris

"Playstation și categoric nu Xbox"

"În prezent, suntem 70 de Amdarieni (așa ne place nouă să ne prezentăm), dar capacitatea biroului nostru este pentru peste 100 de angajați. În glumă, dacă luăm în considerare și terasa, unde putem deschide sezonul estival de lucru în aer liber, mărim substanțial capacitatea. Cu siguranță, ne dorim să creștem echipa și să ne extindem și pe verticală în clădirea UBC 3", spune Anna Grier.

Citeste si:
In vizita la compania care a gasit in Romania "cei mai buni...
Birou de companie: acasa la...

Amdaris

Ea adaugă faptul că angajații Amdaris au fost implicați activ în crearea conceptului și a design-ului. "Am colectat timp îndelungat feedback de la colegi despre ce și-ar dori să aibă la noul birou. Un exemplu ar fi playstation și categoric nu Xbox :). Zis și făcut! Odată ce am avut randările design-ului, au fost expuse timp de o lună și toți colegii au avut oportunitatea să își spună părerea. Deci, putem spune că amenajarea a fost un proces destul de transparent și vizual pentru toți membrii echipei Amdaris".

Amdaris

În fiecare birou Amdaris din întreaga lume există un Tape Art

"Atunci când am semnat contractul și am știut că «it’s happening», nu am ezitat nicio secundă la decizia de a contracta o companie specializată în design, care să ne ajute să creăm biroul mult dorit. Ambii fondatori ai companiei sunt foarte implicați și prezenți în tot ceea ce se întâmplă la Amdaris și, astfel, împreună, în urma unor recomandări primite, am indentificat compania care a fost „our partner in crime” privind procesul de amenajare", arată Anna Grier.

Citeste si:
Philip Morris România continuă activitatea la fabrica de tutun din...
Producătorul de tutun Philip...

Amdaris

"În procesul de creare a conceptului pentru amenajare am insistat ca design-ul să aibă conexiuni și cu design-ul birourilor din Bristol și Chișinău, astfel, în orice birou ne-am afla, din orice locație, să ne simțim ca „acasă” și toate birourile să reflecte cultura și valorile companiei Amdaris, dar fiecare să aibă, totuși, personalitatea sa. Astfel, în fiecare birou există un Tape Art – un concept care presupune ca, pe un perete, să existe o imagine ce redă motto-ul companiei, realizat cu ajutorul unei echipe care a venit special de la Berlin și, timp de două zile, l-a construit din bandă adezivă", mai spune reprezentantul Amdaris.

In noul birou am decis să încurajăm colegii să folosească mai mult zonele de collaborative working area, unde își pot ține întâlnirile, fără a fi nevoie să folosească sala de ședinte.

"Avem patru săli de ședințe, fiecare având un design și concept individual, cea mai cozy fiind interview room, care am ales să fie o sală ieșită din tipare, cu o masă rotundă, o lampă care conferă un aer boem și fotolii comode. Cromatica sălii este una vie, dar, în același timp, inspiră calm și relaxare, exact așa cum ne dorim să fie interviurile noastre... relaxante și o experiență plăcută, pentru noi și pentru candidații noștri", arată Anna Grier.

Amdaris

Ea adaugă că "marele avantaj este că spațiul ne-a permis să concepem două zone de recreere, ambele având ieșire la terasă, una dintre ele fiind caffetteria. Aici, angajații pot lua masa, se pot juca la Playstation sau ping pong".

Angajatii au acces la dușuri și vestiare, pentru cei care vin la birou cu bicicleta, restaurante și coffee shop la parter, chiar în clădirea UBC 3.

În ceea ce privește locurile de parcare, "am găsit o soluție, iar compania are achiziționate abonamente. Pentru a le oferi tuturor colegilor oportunitatea de a beneficia de ele, alocarea locurilor de parcare se face prin rotație. Suntem interesați sa cumparam noi abonamente, în funcție de disponibilitatea locurilor din ansamblu", conchide Anna Grier.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »



Citește și
Bădescu: Au început să apară speculatorii de oportunități în piața imobiliară
Setari Cookie-uri