Veranda Mall: Există în continuare persoane reticente la măsurarea temperaturii

Dinamica evenimentelor din prima săptămână de după deschidere a depășit așteptările reprezentanților Veranda Mall din Capitală, din punct de vedere al traficului, deși centrul comercial nu funcționează la capacitate maximă, în contextul în care cinematograful este închis, precum și locurile de luat masa din interior.

"Dinamica evenimentelor din prima săptămână de după deschidere a fost destul de bună și în linie cu așteptările noastre. Am putea chiar spune că au fost puțin depășite, cel puțin din punct de vedere al traficului. Mizam pe un minim de 70% din traficul anterior pandemiei și declarării stării de urgență, și acesta ne-a depășit puțin așteptările. Din punct de vedere al vânzărilor, este mult prea devreme pentru a trage linie", au declarat reprezentanții Veranda Mall, la solicitarea wall-street.ro.

Traficul nu este un indicator suficient pentru a evidenția schimbările de comportament induse de pandemie. Acestea se pot vedea și în obiceiurile de cumpărare, timpul petrecut în mall, mijloacele de deplasare folosite sau alți indicatori pe care îi putem doar intui în acest moment.

Veranda Mall: Nu trebuie să uităm că nu funcționăm în totalitate

În ceea ce privește strict nivelul traficului, reprezentanțîi Veranda Mall afirmă că unul dintre principalii factori explicativi este legat de oportunitățile prezente în centrul comercial.

"Nu trebuie să uităm că nu funcționăm în totalitate, cinematograful fiind închis, la fel ca și locurile de luat masa din interior. Cei mai mulți clienți locuiesc în vecinătate, ceea ce înseamnă și obiceiuri de cumpărare și de vizitare puțin diferite față de alte centre comerciale, care se pot traduce în vizite pietonale mai dese și de mai scurtă durată. Astfel, pentru noi mai este importantă și vremea, care a fost destul de capricioasă în ultimele zile, și acestor factori li se adaugă și reticența consumatorilor vizavi de centrele comerciale, din cauza contextului epidemiologic", spun reprezentanții Veranda Mall.

Citeste si:
Veranda mizează pe un trafic de 70% dintr-o zi obișnuită de...
Veranda Mall mizează pe un...

Dar, "în momentul în care cadrul legal ne va permite să funcționăm în întregime, ne așteptăm la o creștere suplimentară a numărului de vizitatori, ceea ce nu va aduce însă și o aglomerare a mallului, țînând cont de specificul nostru, de obiceiurile de vizitare de până acum și de contextul în care ne aflăm".

În același timp, "există în continuare persoane reticențe la măsurarea temperaturii, deși o facem în cel mai puțin invaziv mod cu putință, dar este o dificultate cu care se confruntă toate clădirile comerciale și instituțiile publice care au fost nevoite să implementeze astfel de măsuri de control acces", mai spun reprezentanții Veranda Mall.

De fiecare dată când apar întrebări sau discuții, le explicăm clienților că pe de o parte respectăm prevederi legale și recomandări venite din partea autorităților și că, pe de altă, independent de eficiența acestor tipuri de măsuri, ele sunt menite să protejeze oamenii. Până la urmă măsurarea temperaturii și obligativitatea purtării măștilor pot fi incomode pentru toată lumea implicată în proces, însă trebuie să avem în vedere și binele comun și sănătatea tuturor, și de fapt pentru asta o facem, dincolo de ceea ce scrie în lege și de dezbaterile din spațiul public.

Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din București, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare), în zona Obor, inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafață totală de aproape 30.000 de metri pătrați, incluzând spații comerciale, restaurante, cafenele și o zonă verde de 15.000 mp.

Citeste si:
China spune că virusul gripal porcin G4 nu este nou și că nu...
China spune că virusul gripal...

Sursa foto: Agerpres

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »



Citește și
Guvernul promite finanțarea chiriilor pentru retailerii din mall-uri
Setari Cookie-uri