Compania Iulius va oferi gratuit spații pentru organizarea evenimentelor educaționale și de business

După ridicarea restricțiilor cauzate de noul coronavirus, pentru o perioadă de trei luni, Compania IULIUS va găzdui gratuit evenimente educaționale, de business, tehnologice, creative și antreprenoriale a căror activitate a fost puternic afectată de criza socio-medicală.

Potrivit reprezentanților Iulius, spațiile oferite sunt în proiectele mixed-use din portofoliul companiei IULIUS - Palas Iași și Iulius Town Timișoara - care includ centre de evenimente ca funcțiuni independente, sub brandul Congress Hall. Ambele centre de evenimente includ câte trei săli cu dotări premium și au o capacitate de până la 1.200 de persoane.

“În același timp, în rețeaua națională sunt și alte spații care au găzduit evenimente educaționale și de business, precum terasele Congress Hall, săli de conferință, lobby-uri ale clădirilor de birouri, spații în sistem coworking, piațete din interiorul mall-urilor etc., inclusiv parcurile integrate în proiectele noastre, în funcție de tipul, amploarea și logistica necesară evenimentului”, a declarat pentru wall-street.ro, Sebastian Mahu, Head of Asset Management Iulius.

În portofoliul Iulius pe lângă cele două ansambluri mixte – Palas Iași și Iulius Town Timișoara -, se regăsește și rețeaua Iulius Mall din Iași, Cluj-Napoca și Suceava. Gândite ca formate integrate, proiectele IULIUS includ funcțiuni de retail, office, parc și entertainment. În selecția proiectelor care vor beneficia de spațiile puse la dispoziție gratuit, se va ține cont în primul rând de de disponibilitatea spațiilor și de ordinea primirii solicitărilor.

Vor avea prioritate partenerii alături de care am avut colaborări și până acum, însă vom încerca să găsim soluții de comun acord și pentru alte solicitări, în funcție de specificul evenimentului”, a adăugat Mahu.

Citeste si:
Din ce în ce mai puțini români în mall-uri
Din ce în ce mai puțini...

De-a lungul timpului, la nivelul întregii rețele s-au dezvoltat parteneriate cu numeroase entități din sfera conferințelor. „Credem că în această perioadă este important să identificăm soluții și să ne sprijinim unii pe alții. Și noi resimțim efectele directe și indirecte ale pandemiei, însă trebuie să fim alături de entitățile care au avut activitatea suspendată aproape integral. Campania aceasta reprezintă maniera prin care ne implicăm în susținerea unui segment al economiei pe care îl considerăm relevant și cu impact în dezvoltare. Avem nevoie de ei pe termen lung, astfel că încercăm să venim cu soluții pe termen scurt”, a concluzionat reprezentantul IULIUS.

În 2019, grupul IULIUS a găzduit peste 100 de evenimente în proiectele pe care le operează.

Sursa foto: Pixabay

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »



Setari Cookie-uri