In tara in care s-au inventat supermarketurile, hipermarkeurile si mallurile, iar economia se bazeaza in proportie de peste 70% pe consum, disparitia accelerata a magazinelor este un semnal de alarma. La ultimul Black Friday, care este luat ca indicator al disponibilitatii americanilor de a consuma, vanzarile online au crescut spectaculos cu aproape 15%, insa per total s-au redus cu 4%.

Rezultatele marilor lanturi de magazine americane au fost dezastruoase in 2015, dar inceputul lui 2016 arata ca o adevarata criza a retailului clasic. Pe masura ce activitatea economica incetineste si comertul online devine tot mai popular , retailerii fac eforturi sa-si reduca pierderile. Fenomenul este mai vizibil in zonele in care veniturile populatiei sunt mai scazute decat media nationala , conform Adevarul Financiar.

In localitatile afectate de reducerea activitatii economice, imaginea unor intregi mall-uri parasite a inceput sa fie tot mai des intilnita, se arata intr-un comentariu al publicatiei online zerohedge.com.

Citeste articolul integral pe Adevarul Financiar.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Citește și
Bogdan Despescu | Se prelungește suspendarea zborurilor către Spania și Italia
Setari Cookie-uri