ANPC: A fost lansat "Comandamentul Litoral 2016", turistii pot depune reclamatii in trei puncte care deservesc statiunile

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) le ofera turistilor de la malul marii posibilitatea, in urma lansarii "Comandamentul Litoral 2016", sa depuna reclamatii la trei centre care deservesc toate statiunile.

Potrivit unui comunicat al ANPC, "Comandamentul Litoral 2016" va functiona intre 15 iunie si 15 septembrie, perioada in care se vor desfasura actiuni de control, de preluare si cercetare a reclamatiilor, actiuni de informare si educare a consumatorilor, precum si consiliere gratuita a operatorilor economici pentru aplicarea corecta a legislatiei din domeniu.

Evenimentul de lansare a comandamentului a fost precedat de o intalnire a vicepresedintelui Razvan Adrian Florescu si a directorului general ANPC, Paul Anghel, cu reprezentanti ai patronatelor din turism, precum si de o sesiune de consiliere a operatorilor economici care desfasoara activitati comerciale pe litoral.

Astfel, in cadrul "Comandamentului Litoral" vor functiona trei puncte unde turistii pot depune reclamatii sau sesizari in legatura cu nerespectarea drepturilor de consumatori.

Acestea sunt in:

Mamaia, deservind aceasta statiune si Navodariul

Neptun, ocupandu-se de problemele aparute in statiunile din sudul litoralului: Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Saturn, Mangalia, 2 Mai, Vama Veche

Costinesti, unde pot fi facute plangeri pentru Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla, 23 August si Costinesti

La aceste puncte urmeaza sa lucreze inspectori de la Protectia Consumatorilor din Constanta, dar si echipe detasate din tara.
Scopul "Comandamentului Litoral" este de a preveni si a combate practicile care dauneaza vietii si sanatatii consumatorilor, dar si cele care afecteaza interesele economice ale acestora, se arata in comunicatul ANPC.

Sursa foto: Radu Bercan / Shutterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri