Consilierii generali ai Capitalei au adoptat vineri un proiect de hotarare prin care solicita Guvernului ca podul Constanta sa fie transmis in domeniul public al Municipiului Bucuresti si administrarea Consiliului General al Municipiului Bucuresti (CGMB), dupa ce USR a acuzat autoritatile care administreaza podul Constanta, adica CFR, ca au incercat sa ascunda problemele structurale.

Proiectul, adoptat in unanimitate, a fost introdus pe ordinea de zi suplimentara, noteaza Agerpres.

Hotararea prevede solicitarea catre Guvernul Romaniei de emitere a unei hotarari pentru transmiterea imobilului Pod CF Bucuresti Constanta km 4+ 327 din domeniul public al statului si administrarea Ministerului Transporturilor in domeniul public al Municipiului Bucuresti si administrarea CGMB.

USR Sector 1 a publicat, in urma cu cateva zile, pe pagina de Facebook, o serie de fotografii cu podul Constanta, care face posibila trecerea trenurilor peste Calea Grivitei din Capitala, acuzand autoritatile care ar trebui sa se ocupe de lucrarile de reabilitare ca mascheaza „problemele structurale cu ipsos”.

Ulterior, Ciprian Ciucu, consilierul general PNL, a publicat, pe Facebook, un mesaj prin care ii solicita primarului Gabriela Firea sa discute in sedinta extraordinara, convocata pentru saptamana viitoare, situatia podului Constanta.

Primaria Capitalei a anuntat pe 23 aprilie ca podul Constanta se afla in proprietatea statului, administrarea Ministerului Transporturilor, si este concesionat Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA.

"Prin urmare, singura institutie abilitata de lege sa execute lucrari de consolidare/reabilitare la acest obiectiv este Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA", a informat PMB.

Pe 25 aprilie, CFR SA a anuntat ca va derula in luna mai 2018 lucrari de interventie in zona Podului Constanta, in baza avizului emis de Primaria Municipiului Bucuresti. Compania mentiona ca, in paralel cu desfasurarea lucrarilor de interventie, Regionala de Cai Ferate Bucuresti continua parcurgerea si derularea etapelor premergatoare implementarii programului de reparatii la Podul Constanta, pentru zona administrata de CFR, pana in prezent fiind elaborate Expertiza Tehnica si DALI (documentatie tehnico-economica similara studiului de fezabilitate), documentatii tehnice obligatorii in vederea demararii procedurilor de lansare a licitatiei pentru elaborarea proiectului tehnic si executia lucrarilor de reparatii.

Sursa foto: USR Sector 1

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri