Altex România anunță începerea campaniei ,,Back to school”. Cu mesajul „Reîncepem școala și cu poftă pentru educație, și cu chef de distracție”, retailer-ul, împreună cu RTC, au pregătit în cadrul campaniei reduceri de până 40% la produse electro-IT și de birotică-papetarie, valabile online, dar și în cele peste 120 de magazine Altex.

În luna martie, grupul Altex a finalizat achiziția companiei RTC Proffice, lider în importul și distribuția produselor pentru birou și rechizitelor. În urma integrării, Altex își diversifica portofoliul cu peste 100 de branduri internaționale și oferă garanția celui mai mic preț din România la peste 5000 de noi produse din gama birotică-papetărie.

Astfel, în cadrul campaniei din această toamnă, retailer-ul vine cu promoții la ghiozdane, seturi de rechizite, produse art & craft, dar și cu o gamă variată de laptopuri, tablete, imprimante, sisteme desktop, monitoare.

,,În prezent, numărul elevilor care nu au acces la internet sau la un computer a ajuns la aproximativ 900.000. Într-un astfel de context, în care situația anului școlar este atipică, iar măsurile concrete legate de accesul copiilor la studiul online încă nu au fost luate, credem că este responsabilitatea noastră, în calitate de lider al pieţei româneşti de retail, să facilităm accesul la tehnologie și la produsele de care elevii au maximă nevoie în perioada următoare. Campania <> este deja una cu tradiție, însă anul acesta am extins și mai mult ofertele. Prin achiziția companiei RTC ne asigurăm că oferim cel mai mic preț din România la gama de articole birotică-papetărie și că punem la dispoziția elevilor alternative de cea mai bună calitate”, a declarat Edvin Abdulachim, Director Comercial, Altex România.

Mai multe detalii despre campania "Back to school" găsiți AICI.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri