6 Ianuarie 2021

Robert Negoiță a cheltuit 3 MIL. euro din bugetul Primăriei Sector 3 pentru reclamă



Clipurile video de pe net şi televiziuni în care Sectorul 3 Bucureşti îşi făcea reclamă au costat peste 3 milioane de euro, în 2019 şi 2020, potrivit unui răspuns al Primăriei Sectorului 3 la solicitarea G4media.ro.

Primăria Sectorului 3 a refuzat însă să spună ce televiziuni şi instituţii de presă au primit banii, invocând prevederi contractuale.

Astfel, în aprilie 2020, Consiliul local al Sectorului 3 a aprobat alocarea a 5 milioane de lei către compania primăriei, Smart City Invest S3 SRL, pentru „servicii de promovare instituţională”, sub brandul „Sectorul 3. Cei mai buni”, pentru popularizarea serviciilor online oferite de primărie în contextul pandemiei de COVID-19. Mai departe, firma primăriei a dat banii unor televiziuni, instituţii de presă scrisă sau panotaj pentru publicitate.

În aprilie 2019, Consiliul Local al Sectorului 3 a aprobat alocarea a 5,6 milioane de lei către o altă companie a primăriei, Investiţii Spaţii Verzi S3 SRL, pentru „servicii de realizare şi difuzare spoturi TV şi Radio, publicitate stradală, online, publicare advertoriale în presa tipărită şi studii de impact” pentru campaniile de informare şi conştientizare „Curăţenie în Sectorul 3” şi „Învăţământ dual în Sectorul 3”.

Cititi mai mult pe G4media.ro.



Citeste si