28 Mai 2021

În perioada pandemiei, românii au căutat ATV-uri pe Google cu 65% mai mult



Pandemia a condus la creșterea semnificativă a căutărilor de ATV-uri pe Google, acestea modificându-se cu 65% în primul trimestru din 2021 față de cel al anului trecut. Astfel, s-a menținut trendul crescător din ultimii ani, oamenii fiind din ce în ce mai interesați de acest tip de vehicule.

Mircea Comana, directorul ATVRom, a declarat: “În urma unui research asupra căutărilor realizate în Google, am observat faptul că românii sunt din ce în ce mai interesați de achiziția de ATV-uri. Perioada pandemiei și distanțarea socială au făcut ca oamenii să își dorească tot mai mult să evadeze în natură. Ieșirile în offroad cu ATV-urile au venit ca o soluție la nevoia acestora de a se simți din nou liberi.”

Cea mai mare creștere a fost realizată de CFMOTO, acest brand înregistrând cu peste 121% mai multe căutări în Google față de anul trecut, de la 45.000 de căutări în aprilie 2020 la aproape 99.500 de căutări în anul 2021. În general, cele mai multe căutări pentru ATV-urile CFMOTO se fac de pe mobile, în proporție de aproximativ 82%, în timp ce căutările de pe desktop sunt în proporție de 15%, iar cele de pe tabletă de doar 1,8%.

În urma analizei datelor, s-a ajuns la concluzia că cei mai interesați de ATV-uri, în proporție de 9% sunt bucureștenii. Următoarele județe care au înregistrat un număr semnificativ de căutări (între 3,7 și 4,7% din acestea) sunt Cluj, Timiș, Suceava și Prahova.

Conform căutărilor românilor, dimensiunea motorului este unul din criteriile importante pentru alegerea ATV-urilor, aceștia fiind din ce în ce mai interesați de motoarele mari. Astfel, pentru expresia “cf moto 1000”, căutările au crescut cu peste 206% față de anul trecut.

În urma analizei realizate de ATVRom, s-a observat că piața ATV-urilor a înregistrat creșteri semnificative în perioada pandemiei, mai ales în orașele cu potențial economic ridicat, motoarele puternice fiind în topul preferințelor.



Citeste si