Specialiști ai Universității Tehnice de Construcții București și ai Brigăzii de Poliție Rutieră, cu zeci de ani de experiență în domeniul semnalizării și avertizării rutiere, au întocmit noul plan de măsuri suplimentare de semnalizare a înălțimii maxime admise de 3,5 metri, pentru circulația vehiculelor prin Pasajul Unirii, informează Primăria Sectorului 4.

Conform acestui document, aprobat în Comisia Tehnică de Circulație din cadrul Primăriei Municipiului București, la cele două intrări în pasajul rutier vor fi montate noi porți de presemnalizare a înălțimii maxime admise, ce vor fi corelate cu senzori electronici de măsurare a înălțimii, camere video și cu panouri informative de tip LED.

Acestea, împreună cu porțile de gabarit cu semafor și cu noua semnalistică la sol (înființare de noi scuaruri și de benzi de circulație cu sisteme rezonatoare), vor crește exponențial gradul de siguranță în exploatarea acestui obiectiv de infrastructură rutieră și vor limita posibilitatea producerii unor incidente similare cu cele produse deja de la redeschiderea circulației în pasaj și până în prezent.

Concret, în ceea ce privește sistemele ce vor fi implementate la intrarea în Pasajul Unirii de pe bulevardul Dimitrie Cantemir, prima poartă de presemnalizare va fi montată chiar în apropierea intersecției cu bulevardul Mărășești, adică la aproximativ 160 de metri în fața porții de gabarit.

Această construcție va fi reprezentată de un cadru metalic de forma literei L întoarsă, va purta semne de limitare a înălțimii maxime admise, precum și lanțuri atârnate până la 3,5 metri deasupra carosabilului, cu rol de avertizare sonoră de depășire a gabaritului.

Reamintim faptul că Pasajul Unirii a fost scena a numeroase accidente după reparațiile făcute de Primăria Sectorului 4 pe perioada verii în urma unei investiții de aproximativ 12 milioane de euro.

Astfel, după evenimentul care a deschis seria de accidente din acest pasaj, când două microbuze au rămas blocate în Pasajul Unirii, a venit apoi rândul unui autocar să nu reușească să treacă de delimitatorul de înălțime.

Ulterior, un camion a rămas blocat în tunelul rutier, pentru ca mai puțin de o lună mai târziu o mașină să ia foc în pasaj.

Bineînțeles, șirul aparent interminabil de evenimente rutiere din obiectivul redat în folosul public de Daniel Băluță, a avut un nefericit punct culminant în tragedia autocarului grec, în urma căreia o persoană și-a pierdut viața.

Chiar și ulterior, însă, un camion a rămas din nou blocat în ceea Primăria Sectorului 4 a numit ”cel mai sigur tunel rutier, din punct de vedere al infrastructurii din România, dar şi cel mai tehnologizat din ţară”.

Sursa foto: Primaria Sectorului 4

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri