Norii negri care ameninta economia americana de aproape cinci ani au, totusi, o parte buna: numarul persoanelor care se implica in activitati antreprenoriale a crescut treptat din 2007, sustine o echipa de cercetatori de la Universitatea Missouri.
„Marile idei se nasc mereu in timpul perioadelor cu probleme economice,” a afirmat profesorul Thomas Johnson, unul din autorii studiului, potrivit ColumbiaTribune.com.

Echipa de cercetatori a reusit sa stabileasca faptul ca intre 2007 si 2010 numarul „antreprenorilor de criza” a crescut de la 16 la 28% din numarul total de noi intreprinzatori din Statele Unite ale Americii. Comparativ cu „antreprenoriatul de ocazie”, rezultatul direct al oportunitatilor business provocate de conditiile de criza porneste tocmai de la ideea asigurarii unui venit stabil – odata cu pierderea unui job in alt domeniu.

Mai mult, s-a stabilit faptul ca zonele rurale au inregistrat o crestere din punctul de vedere al stabilitatii afacerilor, fapt deosebit in ciuda absentei sustinerii economice din acest mediu.

„Luand in considerare declinul economic al populatiei rurale, trebuie reevaluate strategiile de dezvoltare zonala. Antreprenoriatul in perioada de criza este cu atat mai important pentru ca pregateste terenul pentru relansarea economica post-recesiune”, a spus Maria Figaroa-Armijos unul dintre cercetatori.

Studiul original a fost publicat in Entrepreneurship Research Journal, preluat ulterior din The Columbia Daily Tribune.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri