Idee de business: La 28 de ani vrea sa duca ia romaneasca peste hotare

Primul contact cu mediul de afaceri online l-a avut in anul II de facultate, in urma cu opt ani, cand a descoperit Google Adsense si Google Adwords. Au urmat sute de campanii de promovare online pentru clienti din Romania si din strainatate. Cel mai nou proiect este legat insa de celebra ie romaneasca, afacere in care a investit circa 30.000 de euro si pentru care are planuri mari.

Experienta antreprenoriala a lui Vlad Andries a inceput din liceu, cand era “omul care facea rost de cele mai noi jocuri si filme”. In anul II de facultate (a absolvit Facultatea de Electronica si Telecomunicatii din cadrul Politehnicii) a descoperit Google Adsense si Google Adwords si dupa doua luni au aparut si primii bani sub forma unui cec de 117 de dolari. Au urmat campanii de promovare online pentru clienti din Romania si din strainatate, a administrat bugete de peste 1 mil. dolari, campanii de marketing afiliat, Andries fiind unul dintre afiliatii 2parale, cu actiuni in proiecte online, locale si internationale.

Luna aceasta, Vlad Andries impreuna cu alti doi parteneri a lansat Romanian Label, o afacere care isi propune sa promoveze portul traditional romanesc. Investitia initiala a fost de aproximativ 30.000 de euro.

“Majoritatea prietenilor ne-au spus ca suntem nebuni ca ne bagam banii in asa ceva. Dupa 7 ani de experienta nu e foarte greu sa deschizi o afacere noua, mai ales daca ai o idee buna care sa aiba ceva potential. Pentru o persoana angajata, care si-ar dori sa treaca in zona atreprenoriatului, cred ca cel mai greu este sa faca primul pas, sa iasa din zona de confort a jobului si sa aiba incredere ca va reusi”, spune Vlad Andries.

In opinia sa, in online-ul romanesc exista putine nise pe care le putem considera saturate. Ceea ce conteaza este increderea pe care un antreprenor o are in proiectul sau si volumul de munca depus, superior competitiei, spune antreprenorul.

“Recomandarea mea pentru toti cei care isi doresc sa inceapa un business nou este sa fie cat mai pragmatici si sa se gandeasca in primul rand la metoda de monetizare”, completeaza Vlad Andries.

Gama de produse Romanian Label se axeaza pentru inceput pe diferite modele de ii romanesti, lucrate in intregime manual. Produsele sunt achizitionate de la mestesugari romani, in special din Oltenia. In functie de complexitatea si marimea modelului fabricarea unei ii dureaza intre trei si sapte zile.

Preturile unei ii romanesti sunt cuprinse intre 160 si 560 de lei. Firma a preluat deja comenzi de la romani stabiliti in Canada, SUA, Marea Britanie, Belgia si Germania.

“Ne vom limita la produse romanesti, dar vom incerca sa le dam un aer modern. Nu ne dorim sa vindem artizanat, ci produse de vestimentatie traditionale, frumoase, dar si utile, care pot fi integrate in orice”, spune Andries.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri