Alin Stan lansa in urma cu patru ani un concept nou pe piata de food delivery - mancare la oala – in urma unei investitii de 15.000 de euro. Afacerea va intra pe profit in urmatorii doi ani, insa business-ul se va dubla in 2015 in urma unui parteneriat incheiat recent, sustine antreprenorul.

Alin Stan, 28 de ani, a urmat in paralel cursurile facultatilor de Finante Banci si Relatii Internationale din cadrul ASE Bucuresti. Pana in anul 3, cand a realizat ca nu “se impaca” cu modelul de invatamant romanesc. A decis astfel sa se opreasca si a intrat in domeniul vanzarilor, intr-o companie de transporturi aeriene. A urmat o companie de dotari hoteliere si apoi de office supply, locul unde s-a nascut si ideea proiectului OalaCuBunatati.ro.

Afacerea a inceput cu o investitie initiala de 15.000 de euro si patru angajati, dintre care doi bucatari, un livrator si un operator. “In business-ul acesta, cel mai mult am investit in castigarea increderii consumatorului. E o provocare sa aiba incredere clientul sa...“te aduca acasa” familiei sau sa “te prezinte prietenilor”. Si e de inteles! Cu totii avem grija de noi si de cei dragi”, povesteste pentru wall-street.ro Alin Stan.

In prezent, OalaCuBunatati inseamna 23 de angajati, dintre care 12 sunt bucatarii care pregatesc zilnic preparate romanesti, aperitive, ciorbe si supe, produse din carne de curcan, pui, porc sau vita, garnituri, dar si deserturi. O zi de lucru incepe la 4.30 dimineata, atunci cand bucatarii ajung la munca si se incheie la ora 22.00 cand este livrata ultima comanda. In medie, o comanda se situeaza in jurul valorii de 180-220 de lei.

Citeste si:
Retaileri locali care s-au adaptat pandemiei și au lansat livrarea...
Cum s-au adaptat la pandemie...

Sursa foto: Comanda online, Shutterstock.com

In cei patru ani de la lansare proprietarul afacerii a investit aproximativ 450.000 de euro, suma care include si actiunile de marketing. In acest moment profitul este reinvestit, Alin Stan estimand ca 2016 va fi primul an pe break-even. “Ne dorim ca acest concept sa devina atat de familiar incat sa fie un obicei normal in viata de zi cu zi, nu un bun de lux, iar acest lucru necesita un cashflow foarte bine structurat si administrat”, argumenteaza antreprenorul.

In aceasta luna, OalaCuBunatati a incheiat un parteneriat cu Trattoria Verdi prin care clientii vor putea comanda alaturi de mancarurile romanesti si specialitati italiene. Acest proiect a presupus o investitie de 50.000 de euro.

Printre cele mai comandate preparate ale bucatariei romanesti sunt salata boeuf, ciorba de vacuta si sarmalute din porc si se estimeaza ca, pentru bucataria italiana, cele mai mari cereri vor fi pentru lasagna, pastele al forno si supele crema. Acest parteneriat va aduce un plus de 30% vanzarilor, potrivit estimarilor proprietarului OalaCuBunatati. Anul acesta, cifra de afaceri se va situate in jurul a 2 milioane lei, urmand sa creasca in 2015 pana la 4,3 milioane lei.

Citeste si:
Povestea afacerii românești cu șosete, care se încăpățânează să...
The Happy Toe, povestea unei...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri