Ashton Kutcher a devenit investitor intr-un start-up care produce biberoane handsfree, a anuntat starul hollywoodian, vineri seara, in episodul reality show-ului TV "Shark Tank", informeaza contactmusic.com.

Descopera mai multe idei de afaceri profitabile pe Raftul cu Afaceri.

Actorul american, care a debutat in acel reality-show TV intr-un episod difuzat in Statele Unite vineri seara, s-a declarat interesat de posibilitatea de a contribui la realizarea si comercializarea unui tip special de biberoane, denumit "Beebo". Acest produs permite tinerilor parinti sa plaseze o sticla cu lapte intr-un fel de harnasament, prins peste umar, reusind astfel sa isi tina si sa isi hraneasca bebelusul, in timp ce a doua mana le ramane libera pentru a putea sa citeasca sau sa efectueze alte sarcini cu ea, scrie Mediafax.

Ashton Kutcher, care si-a construit reputatia unui antreprenor de succes, dupa ce a investit in mai multe start-up-uri profitabile din domeniul tehnologiei, a spus ca hranirea cu biberonul a fiicei sale, Wyatt, a fost unul dintre lucrurile sale preferate din experienta lui de parinte. Dupa ce mai multi experti au spus ca produsul are nevoie de un nou design si o noua prezentare, starul american a decis sa se retraga din afacere din cauza lipsei sale de experienta in acel domeniu.

Totusi, starului american i-a fost oferita sansa de a investi in biberonul Beebo in cadrul unui joint-venture cu Lori Greiner, prezentator al show-ului "Shark Tank" si colaborator frecvent al postului de teleshopping QVC. Ashton Kutcher si Lori Greiner au oferit 100.000 de dolari fiecare pentru o participatie de 15% in afacere, iar propunerea lor a fost acceptata.

Afacerea cu biberonul handsfree Beebo a fost singura pe care Ashton Kutcher a incheiat-o in acea emisiune TV. Starul american, care este coproprietar al firmei de investitii de capital A-Grade Investments, a refuzat sa sprijine alte cateva proiecte originale, precum o linie de huse pentru cartile de credit si o linie de aparate de amestecat bauturi pe baza de otet.

Cunoscutul actor american a avut si o discutie aprinsa cu unul dintre prezentatorii emisiunii "Shark Tank", omul de afaceri canadian Kevin O'Leary, pe care l-a acuzat ca "bagatelizeaza" eforturile depuse de inventatorii aflati in cautarea finantarii potrivite pentru proiectele lor.
"Shark Tank" este un reality-show american, produs de postul ABC, ce are la baza programul britanic "Dragon's Den". Acest format de televiziune ii ajuta pe antreprenorii aspiranti sa isi prezinte inventiile si ideile de afaceri in fata unui grup de investitori potentiali.

Mila Kunis si Ashton Kutcher, colegi in distributia serialului "Anii '70/ That '70s Show", au inceput o relatie in 2012, la aproape un an dupa ce actorul s-a despartit de actrita Demi Moore, dupa sapte ani de casnicie. Insa relatia acestora a inceput mult mai tarziu, in 2012, cei doi logodindu-se in februarie 2014. In octombrie anul trecut, Mila Kunis a nascut o fetita, Wyatt Isabelle, acesta fiind primul copil al cuplului. Cei doi actori s-au casatorit pe 4 iulie, de Ziua Nationala a Statelor Unite ale Americii.

Ashton Kutcher a putut fi vazut pe marile ecrane in filmele "Mariaj de Vegas/ What Happens in Vegas" (2008), "Ziua indragostitilor/ Valentine's Day" (2010) si "Fara obligatii/ No Strings Attached" (2011). In 2013, Ashton Kutcher a jucat in "Steve Jobs. Omul care a schimbat lumea", de Joshua Michael Stern, in care a interpretat rolul cofondatorului companiei Apple. De asemenea, actorul a fost desemnat in acelasi an cel mai bine platit actor de televiziune, pentru rolul lui Walden Schmidt, un milionar excentric, in serialul "Doi barbati si jumatate", pentru care a fost platit cu 750.000 de dolari pe episod.

Sursa foto: Ashton Kutcher/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri