In octombrie anul trecut, colegii de la start-up.ro scriau despre startup-ul Waldo, un antifurt inteligent pentru biciclete, dezvoltat de cativa tineri romani. Dupa ce au lansat precomenzile si la un an si jumatate dupa inceperea muncii, fondatorii au decis sa inchida proiectul. Colegii de la start-up.ro au vorbit cu ei pentru a vedea care au fost motivele si ce se ascunde in spatele unui aparent esec.

Desi sustinem companiile la inceput de drum si vrem sa scriem despre cat mai multe proiecte interesante ale tinerilor, uneori, cel mai bine e sa scrii despre esecuri. Waldo se incadreaza in aceasa categorie – un proiect dezvoltat un an si jumatate, care a fost primit cu entuziasm, dar nu a reusit sa penetreze piata. Proiectul s-a infundat la precomenzi, dar si in momentul cand motivatia fondatorilor a disparut.

Am discutat Narcis Mihai si Radu Tutueanu, doi dintre co-fondatorii Waldo pentru a afla motivele pentru care au decis sa renunte la Waldo si sa o ia pe alte drumuri.

Waldo Bike era un dispozitiv inteligent care se monta pe bicicleta si te alerta atunci cand cineva incearca sa ti-o fure si nu numai. Pretul sau era de 159 de euro.

Tehnic vorbind dispozitivul avea o alarma de 100 de decibeli, un accelerometru pe 3 axe si o baterie care putea oferi o autonomie de trei saptamani. Primul lor succes a fost cand au aplicat la Innovation Labs, programul de preaccelerare organizat in Politehnica. Au fost acceptati si mentorati pentru a-si duce ideea mai departe. Au inceput de la un prototip care arata stangaci, dar l-au indreptat.

Citeste si:
Medic ortoped: Cum acordăm primul ajutor în cazul unei căzături de...
Ionuț Crivățu, ortoped:...

Citeste articolul integral.

Sursa foto: Pixabay

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri