1. Daca locuiesti intr-un oras mare, una dintre tendintele observate in 2017 este preferinta oamenilor catre mancarea din ce in ce mai sanatoasa, gatita eventual proaspat.

Idee de business? Gatitul mancarii apoi vanzarea – multi oameni nu au timp sa gateasca ei insisi iar din ce in ce mai multi “corporatisti” prefera mancarea sanatoasa. Poti realiza advertising-ul chiar stradal, in apropierea centrelor business, oferind totodata si servicii de catering.

De asemenea, investitiile necesare intr-o astfel de afacere nu sunt mari – poate cea mai mare piedica fiind birocratia in domeniul HoReCa.

2. Business pentru studenti – colecteaza necesitatile zilnice de alimente pentru vecini, prieteni, rude si, in timp, necunoscuti, si livreaza-le. Poti achizitiona produsele la discount-uri de la distanta mai mare, wholesale, iar in timp poti chiar negocia discount-uri. Extinderea serviciului vine natural si, de asemenea, poti lucra si in weekend-uri.

Este o tendinta care se simte mai ales in statele vestice si in SUA.

Citeste si:

3. Aplicatii care ofera servicii de sharing – precum Uber sau AirBNB; traim intr-o era in care oamenii vor din ce in ce mai mult sa impartaseasca cu altii ceea ce poseda, primind in schimbul serviciilor sume de bani.

4. Tendinta majora acum este axata pe termeni precum “traditional, organic, eco friendly” – toate acestea vor deveni extrem de cautate in urmatorii ani. Oamenii se intorc la vremurile trecute, fiind o cerere din ce in ce mai mare pentru produse sanatoase, facute in casa, traditional, hand-made. Si aici vorbim atat de alimente, cat si de produse de imbracaminte, accesorii sau podoabe. eMAG a lansat anul trecut un program special pentru micii antreprenori/manufacturieri, program in care va puteti inscrie.

5. Platforma medicala – aceasta ar urma sa colecteze recenzii, sa publice informatii relevante din sistemul medical din Romania dar si alte tari din regiune, intrand de asemenea in parteneriat cu ele. Scopul final, sa ofere pacientilor o pagina “go to” unde sa afle rapid ce spitale sunt cele mai eficiente pentru a rezolva problemele lor de sanatate. Un exemplu concret este Heealthy.com.

6. Aplicatii video pentru portrete. Sunt mii de aplicatii video, insa foarte putine dintre ele se axeaza exclusiv pe portrete. De asemenea, exista inca nevoie si spatiu pe piata instrumentelor editarii pentru portrete video.

7. Aplicatii pentru copii – acestia vor fi, pana la urma, viitorii tai clienti, asa ca a le castiga loialitatea de mici nu este deloc o idee rea. Ar trebui ca aceste aplicatii sa fie educative, curate, si sa promoveze o viata sanatoasa – este esential sa ii castigi si pe parintii lor. Poti incepe cu design-ul catorva si sa vezi cum deviaza business-ul in viitor.