GDPR (Regulamentul General privind Protectia Datelor) va intra in vigoare pe 25 mai 2018, data pana la care entitatile juridice care prelucreaza date cu caracter personal vor trebui sa se conformeze reglementarilor. Va prezentam punctele pe care pune accent aceasta masura si un curs intensiv la care puteti participa pentru a descoperi ce impact va avea asupra afacerii voastre, cum sa va adaptati afacerea din punct de vedere tehnic si care sunt documentele de care aveti nevoie.

GDPR aduce schimbari semnificative in ceea ce priveste protectia datelor personale in Europa, revolutionand tot ceea ce tine de prelucrarea acestora. Aceasta masura are ca scop armonizarea protectiei datelor in Europa, protectia si constientizarea drepturilor cetatenilor UE privind datele personale si modificarea radicala a modului in care organizatiile gestioneaza datele personale.

Participa la un curs intensiv GDPR din care vei invata ce impact va avea asupra afacerii tale, cum sa iti adaptezi afacerea din punct de vedere tehnic, ce documente sunt necesare. Mai mult, vei putea pune intrebari specifice si adaptate nevoilor tale celor doi specialisti. Cursul va fi sustinut de Ana-Maria Udriste, avocat pasionat de solutii digitale si startup-uri, si Cosmin Cartas, inginer full-stack specializat in securitate, audit de securitate in sistemul bancar si inteligenta artificiala. Cursurile vor avea loc la Qreator, dureaza 8 ore si sunt impartite in functie de tematici si domenii: 9 mai - eCommerce, business digital, 14 mai - HR, contabilitate si 22 mai - afaceri offline, IMM.

Detalii si inscriere, aici.

Cand vorbim despre datele personale protejate de catre GDPR, le putem in doua categorii, respectiv standard si sensibile. Clasificarea acestora o puteti observa in graficul de mai jos:

Citeste si:
Stii ca politica de confidentialitate a firmei iti poate aduce amenzi?
5 situatii in care politica...

In primul grafic puteti observa, de asmenea, si punctele cheie pe care se axeaza reglementarea. In ceea ce priveste ofiterul de date (DPO), Autoritatea Nationala pentru Supravegherea si Protectia Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) recomanda numirea unuia de catre toate companiile.

Insa, un DPO va trebui in mod sigur sa fie regasit in cadrul unei entitati in care se proceseaza sau stocheaza volume mari de date ale cetatenilor UE, monitorizeaza cu regularitate si sistematic persoanele vizate pe scara larga sau in cazul in care entitatea reprezinta o autoritate publica sau un organism public.

In cel de-al doilea grafic regasiti informatii despre sanctiunile pe care le riscati in cazul in care nu sunteti aliniati reglementarilor GDPR si ce pasi trebuie sa urmati.

Pentru a fi siguri ca business-ul vostru este aliniat acestei masuri, va invitam la un o serie de cursuri intensive, prezentante de catre Ana-Maria Udriste, avocat pasionat de solutii digitale si startup-uri si Cosmin Cartas, inginer full-stack specializat in securitate, audit de securitate in sistemul bancar si inteligenta artificiala.

Cursurile vor avea loc la Qreator, dureaza 8 ore si sunt impartite in functie de tematici si domenii: 9 mai - eCommerce, business digital, 14 mai - HR, contabilitate si 22 mai - afaceri offline, IMM.

Citeste si:
UNSAR: Legislatia RCA ar trebui sa ia in calcul si tendintele pietei
Alexandru Ciuncan, UNSAR:...

Detalii si inscriere aici.

Sursa foto: Shutterstock.com

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Start Up »



Citeste si
Deloitte: Ce companii au fost vizate cel mai mult de controale GDPR