Questo, joc mobil pentru explorare urbana prezent in 40 de orase europene, a asigurat o runda de finantare din partea a doi investitori privati. Noile fonduri ofera companiei o evaluare de peste 1,5 milioane de dolari si vor fi utilizate pentru alimentarea expansiunii in unele dintre cele mai mari orase ale lumii: Londra, New York, Paris, Berlin, Amsterdam, Barcelona si multe altele.

Questo permite jucatorilor sa exploreze orase rezolvand indicii pentru a descoperi noi locuri si povesti despre ele. Fiecare traseu (quest) pe care il exploreaza se bazeaza pe o tema specifica, care poate fi inspirata de un film, o carte, un eveniment istoric sau o legenda. In Londra, de exemplu, utilizatorii pot explora orasul jucand rolul lui Sherlock Holmes sau Isaac Newton, in timp ce la Paris pot juca drept Hemingway sau Picasso.

"Activam pe o piata de 120 de miliarde de dolari (activitati si tururi), oferind turistilor si localnicilor un nou mod de a explora orasul, cu putin ajutor din partea tehnologiei", a declarat Alex Govoreanu, CEO si co-fondator al Questo. "Aplicatia noastra se afla la intersectia tururilor/plimbarilor ghidate si a jocurilor de tip real-world, cum ar fi Pokemon Go, fiind perfecta pentru millenials si generatia Z, ce cauta experiente noi, unice si autentice".

Questo este, de asemenea, castigator la Booking.com Booster Labs 2018, din Tel Aviv.

Anul trecut, 35.000 de persoane au terminat un quest, mergand mai mult de 100.000 de kilometri pentru a descoperi locatii populare, dar si ascunse, precum si povesti locale. Acum, aplicatia are peste 100 de questuri disponibile, create cu ajutorul unei retele globale de creatori de continut. Acestea pot fi achizitionate in aplicatiile Questo iOS si Android, pe TripAdvisor si pe GetYourGuide, pentru preturi cuprinse intre 8 si 20 de Euro.

Citeste si:
Aplicatia Digi.Online lanseaza functionalitati noi
Aplicatia Digi.Online...

"Questo ofera jucatorilor libertatea de a explora orase in propriul ritm. Ei pot incepe si pune pauza jocului ori de cate ori doresc sa-si petreaca mai mult timp vizitand o anumita atractie de pe traseu, sa manance la un restaurant local sau pur si simplu sa ia o pauza. In plus, jucatorii nostri prefera sa exploreze un oras cu un grup de prieteni, in loc de a fi nevoiti sa se alature unui grup de 20-30 de straini in timpul unui tur ghidat clasic", a adaugat Govoreanu.

Compania a colaborat si cu branduri precum Samsung sau Bitdefender, dar si cu agentii de turism si alte companii ce cauta sa ofere o activitate unica de explorare clientilor si angajatilor lor.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Start Up »



Citeste si
Primul mall din Romania cu o aplicatie bazata pe realitate augmentata