O nouă modalitate de a-ți cunoaște orașul

Agenția de turism online - eSky în cooperare cu aplicația de explorare a orașelor - Questo lansează campania “Turist în orașul tău” ce încurajează clienții să exploreze propriile lor orașe prin călătorii inovatoare ce-i vor purta prin locuri ascunse. Ideea campaniei a fost creată ca parte a inițiativei eSky - #RedescoperimRomânia.

#RedescoperimRomânia este o inițiativă creativă ce combină activități de turism în orașul de reședință.

Campania “Turist în orașul tău” dezvoltată de eSky și Questo oferă abonaților eSky acces gratuit la jocul de explorare urbană Questo. Acest joc se concentrează pe tema călătoriilor aproape de casă. Campania va dura două luni, iar clienții se vor putea bucura de o experiență amuzantă și inedită în orașul lor, descoperind un mod nou și distractiv de a petrece timpul alături de cei dragi, în conformitate cu normele legale din această perioadă.

Evenimentul se adresează oamenilor cărora le este dor de călătorii, dar și de distracții inedite, totodată înțelegând importanța de a rămâne pe plan local.

Studiul „eSky.ro: Călătorii după COVID-19”, realizat în luna mai a acestui an, arată că în timpul carantinei, 73% dintre călătorii activi visează la noi călătorii. De aceea, această campanie se adresează în mod special iubitorilor de distracții și plimbări. Credem că această aventură de descoperire va conduce la altele noi, în viitor, atunci când clienții se vor putea juca quest-urile preferate și în alte țări.

Citeste si:
Cum a afectat pandemia industria călătoriilor din 2020
Cum a afectat pandemia...

Ana Maria Guidea, Marketing Specialist eSky

„În realitatea actuală a restricțiilor ce încă prevalează, oamenii au nevoie de un substitut pentru libertate mai mult ca oricând. Iar orașul este terenul perfect de joacă. Astfel, putem să ne simțim exploratori în orașul nostru în timp de rezolvăm ghicitori și descoperim poveștile locurilor pe lângă care am trecut de atâtea ori fără să le băgăm în seamă”, comentează Alex Govoreanu, CEO și co-fondator Questo.

Cu o cifră de afaceri pe 2019 în valoare de 7,4 milioane de euro, la o valoare totală tranzacționată de 45,5 milioane de euro, eSky este una dintre agențiile online de turism de top din România. Activă pe piața locală încă din 2009, aceasta este parte a grupului eSky, cu sediul central în Polonia. Grupul are 50 de piețe deschise în acest moment, atât în America de Sud, în America de Nord, cât și în Europa, Asia, Australia și Africa. eSky oferă servicii complete de travel: bilete de avion, hoteluri, Zbor + Hotel (pachete dinamice), închirieri mașini și asigurări de călătorie. eSky se numără printre puținele agenții online de turism cu aplicație de mobil proprie.

Questo este o platformă multi-premiată ce oferă jocuri de explorare urbană. În prezent, aceasta pune la dispoziție trasee în peste 85 de orașe. Anul trecut, mai mult de 60.000 de persoane au terminat un traseu parcurgând peste 200.000 de km. Aplicația include peste 100 de quest-uri create de o rețea internațională de povestitori locali.

Citeste si:
Călătoriile în lumea post-COVID-19: Investiție de 300.000 de euro...
Călătoriile în lumea...

Sursa foto: Pixabay

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri