eSky Group, compania care detine eSky Romania, anunta pentru anul 2017 un venit net de peste 30 de milioane de euro, la o valoare totala tranzactionata de 256 milioane de euro. Pe plan local, eSky Romania a inregistrat anul trecut un venit net de peste 4.9 milioane de euro, la o valoare totala tranzactionata de 30.4 milioane de euro, devenind astfel cea mai profitabila sucursala la nivel de grup.

eSky Group a inregistrat o crestere financiara semnificativa in anul 2017. Compania, care opereaza in peste 20 de tari din Europa si America de Sud, a anuntat un indicator EBITDA de peste 5 milioane de euro, raportand un profit net cu 21% mai mare comparativ cu anul 2016. Pe plan local, eSky Romania a inregistrat un indicator EBITDA de peste 1.2 milioane de euro. eSky Romania se situeaza, de asemenea, pe primul loc la nivel de grup la ponderea vanzarilor mobile versus desktop.

„Cea mai spectaculoasa crestere la care am fost martori pe plan local a fost cea a vanzarilor din mobile – daca in anii trecuti, peste jumatate dintre tranzactiile realizate pe site-ul eSky.ro erau incheiate de pe desktop sau laptop, incepand cu al doilea semestru al anului 2017, situatia s-a schimbat semnificativ: 61% din rezervarile de servicii turistice au fost incheiate direct de pe telefonul mobil”, a declarat Tukasz Neska, CMO eSky Group.

2018, noi cresteri anuntate pentru eSky Romania

Compania estimeaza o crestere de 23% a valorii totale tranzactionate, comparativ cu anul 2017. Asadar, pentru anul 2018 sunt asteptate tranzactii de peste 37 de milioane de euro pe plan local.

Date fiind evolutia pietei si trendurile din vanzari inregistrate pana in acest moment, eSky Romania estimeaza ca pana la finalul anului 2018, 80% dintre tranzactii vor fi efectuate direct de pe mobil, fie prin aplicatie, fie pe varianta mobile a site-ului eSky.ro.

Citeste si:
Avioanele Boeing 737 MAX nu isi vor relua zborurile in Europa in 2019
Boeing 737 MAX nu va primi...

Pe langa dezvoltarea de pe pietele pe care deja este prezenta, compania eSky Group a confirmat patrunderea pe noi piete in anul 2018.

„Eforturile noastre ca business sunt concentrate spre a dezvolta o companie globala, cu piete locale puternice si stabile. Vom urmari astfel sa integram conceptul de business glocal, respectiv dezvoltarea unui model global, fara a ignora cerintele si trendurile locale”, a declarat Marius Turbatu, Global Expansion Director in cadrul eSky Group.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Avem una dintre cele mai mici si mai imbatranite flote aeriene din UE