Adaptându-se noilor condiții ale pieței, eSky - una dintre agențiile globale de turism online - introduce un nou serviciu clienților săi: Portofelul eSky Wallet. Acesta permite clienților să gestioneze în mod flexibil rambursările de la companiile aeriene. Această facilitate este prima de genul lansată pe piață de către o agenție de turism online.

În situația actuală, este crucial să acționăm rapid și să le oferim clienților capacitatea de a utiliza fondurile pentru planificarea viitoarelor călătorii, datorită faptului că prețurile pentru facilitățile de călătorie sunt considerabil mai mici acum.

Înțelegem preocupările clienților în ceea ce privește timpul de rambursare extins, de aceea am implementat noul serviciu eSky Wallet. Este o facilitate opțională și transparentă, cu beneficii suplimentare pentru clienți, a declarat Marius Turbatu , Global Expansion Director si managerul HUB-ului din București.

Venind în întâmpinarea situațiilor create de criza COVID-19, cum ar fi:

  • multitudinea de zboruri anulate,
  • cantitatea imensă a cererilor de rambursare primite,
  • nevoile clienților, eSky introduce portofelul digital eSky Wallet.

Prin urmare, clienții au acum posibilitatea de a decide dacă doresc să fie procesată rambursarea biletului de avion sau dacă preferă ca aceasta să fie transferată imediat în eSky Wallet, bucurându-se astfel și de bonusuri suplimentare. Condițiile de utilizare ale eSky Wallet sunt transparente. Fondurile din eSky Wallet pot fi utilizate pentru viitoarele călătorii, pentru o perioadă de 24 de luni. Perioada a fost aleasă special pentru a include și vacanțele de anul viitor.

Citeste si:
OMS va lansa o aplicaţie de evaluare a simptomelor COVID-19
OMS va lansa o aplicaţie de...

Beneficiile eSky Wallet

eSky Wallet permite utilizarea fondului pentru biletele de avion anulate. Clientul primește nu numai rambursarea biletului de avion neutilizat. Printre opțiunile suplimentare se numără posibilități precum:

  • schimbarea liniei aeriene
  • schimbarea datei de călătorie,
  • schimbarea rutei,
  • schimbarea numelui și prenumelui pasagerului, indiferent de biletul de avion inițial.

Ba mai mult, clienții pot utiliza fondurile din eSky Wallet pentru a cumpăra nu numai bilete de avion, ci și pachete Zbor+Hotel.

eSky Group activează în 50 de piețe, iar eSky Wallet a fost implementat în aproape toate aceste piețe. Acest serviciu devine din ce în ce mai popular în rândul clienților, care aleg să opteze pentru portofelul cu fonduri pentru biletele nefolosite, bucurându-se astfel și de bonusuri suplimentare. În prezent, eSky contactează direct clienții ale căror zboruri au fost anulate și pot utiliza soluția eSky Wallet.

Cu o cifră de afaceri pe 2019 în valoare de 7,4 milioane de euro, la o valoare totală tranzacționată de 45.5 milioane de euro, eSky este una dintre agențiile online de turism de top din România. Activă pe piața locală încă din 2009, aceasta este parte a grupului eSky, cu sediul central în Polonia. Grupul are 50 de piețe deschise în acest moment, atât în America de Sud, în America de Nord, cât și în Europa, Asia, Australia și Africa.

Citeste si:
Cum încearcă Cipru să atragă cât mai mulți turiști în perioada...
Cum încearcă Cipru să atragă...

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Citește și
Grupul eSky se extinde pe un nou continent si lanseaza noi destinatii
Setari Cookie-uri