Agentia de travel online eSky Romania anunta mutarea intr-un nou sediu si tinteste extinderea echipei cu pana la 30%.

In 2009, atunci cand a fost deschis biroul din Bucuresti, eSky Romania avea 5 angajati si un birou mic si cochet. In 2019, agentia are un sediu nou si o echipa locala cu peste 80 de angajati care deservesc atat piata locala, cat si alte piete din Europa si America Latina.

In aceasta primavara, eSky Romania s-a mutat intr-un nou sediu, situat in centrul capitalei, intr-o cladire de birouri inteligenta – The Mark. Intregul proces de proiectare si amenajare a noilor birouri eSky Romania a fost realizat de compania Workspace Studio, care a facut din spatiul de lucru un loc de confluenta intre ergonomia fizica, sociala si cognitiva.

Implementarea unei strategii care se pliaza pe nevoile actuale ale pietei, sustinuta si de increderea clientilor si a partenerilor, a condus catre cresteri constante atat in ceea ce priveste cifra de afaceri, cat si echipa. Crearea de unitati de Contact Center dedicate altor piete, ce sustin expansiunea continua a grupului, va atrage cu sine angajarea a aproximativ 30 de noi consultanti de turism pe parcursul anului curent.

"Avem in plan ca pe durata anului 2019 sa ne crestem echipa cu cel putin 20 de noi consultanti in travel, care sa deserveasca utilizatorii de pe piata locala, dar si de pe cele internationale. Discutam astfel de vorbitori de limba engleza si limba spaniola care vor lucra in ture, inclusiv noaptea, fapt ce transforma intregul proces de recrutare intr-o provocare, dar mizam pe faptul ca industria de travel a devenit foarte atractiva in ultimii ani. In acest domeniu atat de dinamic, primele zile pot parea pline de provocari, dar apoi vei ajunge sa indragesti ceea ce faci, mai ales cand stii ca esti responsabil de organizarea unor vacante minunate", a declarat Roxana Stoian, HR Business Partner eSky Romania.

Ministerul Turismului...
Citeste si: Ministerul Turismului redeschide 10 birouri de promovare externa

Domeniul travel este unul foarte dinamic si in continua crestere, atat la nivel local, cat si international. Daca in prima luna de activitate pe piata locala eSky a avut circa 260 de bilete de avion rezervate, in prezent, pe platforma locala sunt efectuate lunar aproximativ 15.000 de rezervari de servicii de travel, echivalentul a circa 25.000 de bilete de avion achizitionate. 80% dintre procesele de pe platforma eSky.ro se desfasoara fara interventia unui consultant. Compania investeste constant in tehnologii de ultima ora care sa usureze semnificativ procesul de rezervare, dar si in atragerea, formarea si retentia celor mai buni profesionisti din domeniu.

Sursa foto: Shutterstock.com

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Calator prin Romania, proiectul care vrea sa schimbe imaginea Romaniei