eSky Group, compania care detine eSky Romania, anunta patrunderea pe sase noi piete europene in anul 2018 si lansarea unor produse noi.

"Am patruns pe sase piete noi pregatiti sa ne extindem progresiv si in mod strategic. In spatele acestei reusite sta strategia pe care am adoptat-o cu ani in urma - aceasta ne permite sa consolidam pozitia pe pietele pe care suntem deja prezenti si sa dezvoltam in paralel piete noi. Rezultatele preliminarii ne-au intrecut deja toate asteptarile, volumul de vanzari pe anumite piete noi depasind estimarile cu pana la 300%”, a declarat Marius Turbatu, Global Expansion Director.

Dupa intrarea pe cele sase noi piete, eSky evalueaza oportunitatile de dezvoltare atat in regiunile APAC (Asia Pacific), cat si MENA (Middle East, North Africa).

eSky Group a inregistrat o crestere financiara semnificativa in anul 2017, raportand un profit net cu 21% mai mare comparativ cu anul 2016.

Citeste si:
Se apropie PAȘTELE. Află unde poți merge cu DOAR 60 de euro
Se apropie PAȘTELE. Află unde...

Anul 2018 a venit, de asemenea, cu recorduri istorice: la nivel de grup, in luna mai s-au inregistrat peste 100.000 de tranzactii, echivalentul a peste 150.000 de bilete de avion vandute. Parte din succes se datoreaza si lansarii platformelor eSky.com si eDestinos.com, pe langa cele locale deja existente. Datorita acestora, grupul si-a consolidat semnificativ prezenta la nivel global, in acest moment neexistand tari sau teritorii din care acesta sa nu fi inregistrat trafic.

Noi produse si servicii introduse pentru turistii romani

Platforma online de travel eSky Romania ofera servicii turistice variate: bilete de avion, hoteluri, inchirieri masini si asigurari de calatorie, peste 80% dintre tranzactii fiind realizate automat, respectiv fara interventia unui agent de turism.

2017 a marcat lansarea unor noi produse care au adus un avantaj competitiv pe piata locala. Pe langa Serviciul Travel Assistant, serviciul preplatit care ofera turistilor acces la numeroase modificari in planul de calatorie fara a mai achita taxa de serviciu (modificarea biletului de avion, a rutei, a numelui pasagerului, inregistrarea bagajelor suplimentare sau solicitarea unor servicii speciale), eSky Romania a introdus si optiunea realizarii automate a check-in-ului online. Astfel, turistii scapa de grija formalitatilor pre-calatorie, acestia putand primi direct cartea de imbarcare cu care se vor prezenta la aeroport. Turistii au acum si posibilitatea de a-si rezerva locul preferat in avion chiar din momentul achizitionarii biletelor.

De asemenea, clientii pot alege dintr-o varietate de hoteluri, eSky depasind pragul de un milion de unitati de cazare afisate, pentru locatii din intreaga lume.

Citeste si:
Anul 2019 a adus cresteri de 30% la rezervarile biletelor de avion
Anul 2019 a adus cresteri de...

In ceea ce priveste produsele si serviciile ce urmeaza sa fie dezvoltate in 2018, compania isi concentreaza resursele pe optimizarea conturilor pentru utilizatori, dar si pe implementarea finala a produsului Zbor + Hotel.

Conturile pentru utilizatori vor oferi numeroase beneficii clientilor eSky: acces la istoricul platilor si al rezervarilor, posibilitatea de a salva datele partenerilor de calatorie si de a le refolosi in cadrul rezervarilor ulterioare, dar si posibilitatea de a beneficia de reduceri unice, special dedicate membrilor.

Produsul Zbor + Hotel, care pune la dispozitie oferte dinamice ce pot fi 100% rezervate online, va fi optimizat constant, astfel incat sa ofere turistilor o experienta de navigare imbunatatita. Prin rezervarea unui Zbor + Hotel, utilizatorii pot obtine pana la 30% reducere la camera de hotel, reducere posibila doar printr-un astfel de pachet.

Citeste si:
Alin Burcea, Paralela 45: Statul nu susține nimic. Ne paște șomajul
Alin Burcea, Paralela 45:...
Sursa foto: Shutterstock.com

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Citește și
Spitalul Cantacuzino va primi măști și produse de dezinfectare de la Radisson
Setari Cookie-uri