Grupul eSky oferă vacanțe pe un nou continent

În 2020, în ciuda pandemiei actuale, eSky Group își continuă expansiunea geografică, intrând pe un nou continent, Asia. Singapore, Malaysia și Hong Kong sunt primele piețe asiatice în care compania și-a localizat operațiunile la sfârșitul lunii octombrie 2020. Valoarea totală a industriei turismului din aceste țări în 2019 a fost de peste 126 miliarde de dolari, conform WTTC.

Pandemia a dovedit că expunerea internațională largă este crucială. Extinderea în țările APAC este dictată de analizele noastre privind accesarea pieței și profitabilitatea acesteia. Industria turismului din Singapore și Malaysia a generat 11% din PIB-ul național în 2019, a treia cea mai mare contribuție în economia ambelor țări.

Łukasz Neska, Vicepreședinte al eSky

4 noi piețe africane în portofoliul eSky

Odată cu creșterea dinamică a pieței aviației în țările africane, Grupul eSky a început, anul trecut, operațiunile în Africa de Sud. Anul acesta compania a decis să intre în patru țări noi din regiune - Maroc, Egipt, Kenya și Nigeria.

Intrarea pe noi piețe din Africa este o altă etapă importantă în expansiunea noastră internațională. Extinderea este încurajată de un interes mai mare pentru călătoriile aeriene în țările africane. Interesant este faptul că în Maroc, singura țară din regiune de acest fel, industria prognoza pentru ultimul trimestru al 2020 o capacitate de locuri (EN: airline seat capacity) similară cu cea din 2019.

Citeste si:
Cum a afectat pandemia industria călătoriilor din 2020
Cum a afectat pandemia...

~Datorită expansiunii externe din ultimii ani, Polonia nu mai este principala noastră piață în ceea ce privește vânzările. Ne uităm la distribuția pe regiuni a cifrei noastre de afaceri și vindem de departe cel mai mult în regiunea CEE, unde avem birouri în 3 țări – Polonia (sediul central), România și Bulgaria. Extinderea în APAC și Africa ne va permite să ne diversificăm în continuare vânzările și să ne consolidăm poziția pe piața globală OTA", adaugă Łukasz Neska, Vicepreședinte al eSky.

Prin intrarea pe cele 7 piețe menționate mai sus, care se adaugă Rusiei și Belarus lansate la începutul lui 2020, eSky Group va fi prezent în aproape 60 de piețe la nivel global. În 2019, 84% din valoarea totala tranzacționată (TTV) eSky Group a fost livrată de alte țări decât Polonia.

Cu o cifră de afaceri pe 2019 în valoare de 7,4 milioane de euro, la o valoare totală tranzacționată de 45.5 milioane de euro, eSky este una dintre agențiile online de turism de top din România. Activă pe piața locală încă din 2009, aceasta este parte a grupului eSky, cu sediul central în Polonia. Grupul are 60 de piețe deschise în acest moment, atât în America de Sud, în America de Nord, cât și în Europa, Asia, Australia și Africa. eSky oferă servicii complete de travel: bilete de avion, hoteluri, Zbor + Hotel (pachete dinamice), închirieri mașini și asigurări de călătorie. eSky se numără printre puținele agenții online de turism cu aplicație de mobil proprie.

Citeste si:
Cinci dintre cele mai frumoase hoteluri în care te poți caza în 2021
Cinci dintre cele mai...
Sursa foto: Pixabay

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri