Fiecare fetita nascuta in maternitatile din Bucuresti de Ziua Internationala a Femeii, va primi suma de 1.500 euro, sub forma unui cec cadou, din partea Metro Romania si BCR, masura ce face parte din initiativa “Micile Antreprenoare”.

Conform studiului realizat de METRO in Romania, 64% dintre femei isi doresc sa-si deschida propria afacere, dar numai 6% au incredere ca pot pune in practica aceasta idee. Problemele care alimenteaza aceasta neincredere sunt de ordin financiar. Un sfert (25%) dintre femeile care au participat la studiu si detin in prezent o afacere au intampinat dificultati in deschiderea afacerii. Ele au afirmat ca strangerea fondurilor necesare si lipsa unui sprijin financiar au reprezentat cele mai dificile etape ale demararii afacerii lor.

“De aceea, METRO Romania si BCR vin in intampinarea acestor dificultati si incurajeaza antreprenoriatul feminin, prin intermediul initiativei Micile Antreprenoare”, mentioneaza cele doua companii intr-un comunicat de presa.

Banii vor fi depusi intr-un cont bancar, pe care fetitele il vor putea accesa dupa implinirea varstei de 18 ani.

Scopul initiativei este de a oferi femeilor un sprijin real in demararea propriei afaceri. Campania se deruleaza in toate maternitatile din capitala.

Studiu: 1 din 2 romani din...
Citeste si: Studiu: 1 din 2 romani din mediul urban si-ar deschide propria afacere

“Suntem bucurosi ca putem contribui la aceasta initiativa care va consolida peste ani o noua generatie de tinere intreprinzatoare. Romania are nevoie de oameni cu incredere in ei, iar femeile antreprenoare din tara noastra si-au asumat deja acest rol, de a readuce increderea ca romanii pot reusi prin forte proprii sa aiba o viata mai buna”, a concluzionat, Ionut Stanimir, Director de Marketing si Comunicare Banca Comerciala Romana.

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Start Up »



Citeste si
TimePal, pariul de 200.000 de euro a doi oameni de afaceri cunoscuti