FinTech-ul romanesc Beez, prezent atat pe piata din Romania cat si pe cea din Regatul Unit al Marii Britanii, anunta incheierea unei noi runde de investitii de 1,2 milioane de euro.

Beez a finalizat discutiile cu investitori privati, fondul de investitii RocaX si GapMinder, in urma carora s-a concretizat suma necesara dezvoltarii proiectelor si a produsului, pentru ambele piete: cea din Romania si cea din Marea Britanie. Pana acum, compania a dezvoltat si aplicat sistemul de cumparaturi cu beneficii (cashback), dar si creditarea fara rate sau dobanda a cumparaturilor online, atat pentru clientii din Romania, dar si pentru cei din UK, conform precizarilor oferite de catre reprezentantii companiei.

Aceasta runda vine la 6 luni distanta de ultima anuntata de catre FinTech-ul fondat de catre Lucian Cramba si Vasile Tamas, runda in care au obtinut suma de 250.000 de euro. In total, pana in acest moment, business-ul a obtinut 1,65 milioane de euro de la investitori.

Hai alaturi de noi la Future Banking 2020 pentru a afla ultimele trenduri din FinTech si digital banking. Inscrie-te AICI.

,,Ne bucura increderea pe care ne-au acordat-o primii nostri parteneri de drum si cei care au crezut in progresul nostru inca de la inceput- RocaX si GapMinder, dar si faptul ca, pe langa ei, s-au alaturat investitori privati, ceea ce dovedeste parcursul nostru de pana acum si evolutia pe etape a ceea ce ne-am propus cu acest produs” spune Vasile Tamas, CEO Beez.

Cele 1.2 milioane de euro ridicate de Beez vor fi folosite pentru trecerea in etapa urmatoare a companiei, care se focuseaza pe cresterea bugetului de marketing si progresul pe partea de produs, dar si pe clientii Beta, fidelizarea lor si oferirea celei mai bune variante de shopping online cu beneficii.

,,Stim foarte bine care e urmatoarea etapa si suntem constienti de nevoile unui consumator de online, astfel incat avem in plan mai mult decat concretizarea clara a cashback-ului pentru utilizatorii nostri, dar si ceea ce inseamna posibilitatea de a cumpara produse cu pret mai mare decat cel al bugetului personal si platite in rate, dar fara taxe sau dobanzi, trecand dincolo de sistemul clasic bancar de finantare” declara Lucian Cramba, Co-fondator Beez.

Compania are deja 1 an si jumatate de la infiintare si, de la lansarea platformei web, dar si a aplicatiei mobile Beez, are peste 160.000 de utilizatori, si peste 290.000 euro economisiti in tranzactii. Momentan, plaforma ofera cashback utilizatorilor la fiecare cumparatura intermediata prin ea si se extinde cu posibilitatea de a cumpara produse online, dar si in offline si a plati doar in termen de 45 de zile, printr-un sistem de rate fara comision sau dobanda.

Citeste si:
FinTech-uri pe care le gasesti in Demo Zone la Future Banking 2019
FinTech-uri pe care le...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Citește și
FinTech-ul romanesc Beez obtine o finantare de 250.000 de euro
Setari Cookie-uri