Mai multe celebrități oferă fanilor apeluri pe Zoom pentru câteva sute de dolari, o parte dintre actorii și cântăreții disponibili pentru o conversație de 10 minute alegând să doneze banii strânși pentru cauze caritabile. Serviciul, lansat de start-up-ul Cameo, a strâns peste 30.000 de celebrități în baza sa de date în ultimii ani.

Cameo, start-up-ul care îți permite să plătești celebritățile pentru mesaje video personale, le oferă acum utilizatorilor posibilitatea de a rezerva o întâlnire pe Zoom timp de zece minute cu personaje cunoscute din mai multe domenii: actori, atleți, muzicieni, comedianți, creatori sau oameni din televiziune. Prețul unei conversații de zece minute începe de la câteva zeci de dolari și ajunge la câteva sute de dolari.

Unele dintre cele mai costisitoare apeluri sunt taxate de jurnalistul postului de televiziune ABC, Chris Harrison, care cere 375 de dolari, bani pe care îi donează cauzelor care lupta pentru limitarea răspândirii noului Coronavirus și fostul fotbalist Brett Favre, care cere 300 de dolari. Pe listă mai sunt fostul vocalist al trupei NSYNC Lance Bass, care solicită 249 de dolari și anunță că donează banii în scopuri caritabile și skateboarderul Tony Hawk, care vrea 200 de dolari.

Printre persoanele cu care poți rezerva un apel de zece minute se regăsesc actori din reality-show-urile „Survivor”, „90 Day Fiance” și „Real Housewives of Orange County”, scrie cnn.com.

Start-up Cameo a apărut pe piață în urmă cu trei ani și suține că are o bază de 30.000 de personalități, realizând până acum peste 1 milioan de apeluri. Compania a atras, în 2019, o finanțare de 50 de milioane de dolari. Cameo reține 25% din fiecare cost plătit pentru un mesaj, iar restul sumei îi revine celebrității.

Sursa foto: Captură ecran cameo.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri