Startarium FOCUS este o serie de programe nou lansate în care fiecare ediție se concentrează pe o singură temă importantă în evoluția unei afaceri. În grupuri de câte 10 antreprenori și 10 mentori, seria urmărește să aducă participanții mai aproape de obiectivul pe care și-l stabilesc, prin rețeaua de peste 100 de mentori și consultanți.

Tema primei ediții este “cum îmi validez produsul”. Seria Startarium FOCUS vine în completarea pilonului “GĂSEȘTE ALIAȚI”, una dintre cele 4 verticale ale platformei Startarium, din care fac deja parte secțiuni de mentorat, consultanță și mapare a oportunităților și aliaților din ecosistem.

Formatul FOCUS este gândit să strângă mentori și consultanți în jurul unor teme foarte specifice, de abordat prin mai multe formate: mentorat 1-la-1, “peer-sharing”, învățare de grup, retrospectivă, teorie și practică. Printre potențialele teme pentru edițiile următoare se numără subiecte precum “pitching”, “cash management” sau “board of advisors”.

Cum îmi validez produsul

Pentru prima ediție pot aplica antreprenorii aflați în etapa de validare a unui nou produs sau serviciu. Sunt acceptate atât afaceri care urmează să fie lansate, cât și afaceri existente care își doresc să valideze un produs nou, sau care se confruntă cu obstacole în validarea unor produse existente.

Pentru a putea participa în program, este nevoie ca antreprenorii să aibă gata minim un prototip, un MVP, sau chiar produsul/serviciul pe care doresc să îl valideze. Înscrierile se desfășoară până pe 27 septembrie și participarea este gratuită pentru toți participanții. Detalii pe www.startarium.ro

Citeste si:
Expert ING: În consultanță e ca la doctor: Antreprenorul spune ce...
Nicoleta Pițur, expert IMM...

“Începuturile vin întotdeauna la pachet cu multă muncă, emoții dar și cu un entuziasm special – acea energie magică ce te face să simți că poți muta munții din loc. Este vorba despre ingredientul cheie pentru afacerile aflate la început, ingredientul ce dă viață ideilor. Ingredient care, în același timp, tocmai datorită forței sale fenomenale te poate împiedica să vezi lumea prin ochii viitorilor tăi clienți. În acest moment este bine să ai alături de tine pe cineva care să te ajute să iei o perspectivă de ansamblu asupra inițiativei tale și care te poate ajuta să validezi modelul de afacere sau produsul la care te-ai gândit. Pe termen mediu și lung validarea te va ajuta să investești timpul și capitalul tău pe cât posibil doar către acele activități care au șansele cele mai mari de reușită”, a declarat Remus Gogu, mentor în Startarium Focus și Manager Proiecte Inovație, ING.

Etapele primei ediții

Calendarul primei ediții va conține 2 sesiuni online de învățare în grup, 4 sesiuni 1-la-1 de mentorat — fiecare antreprenor cu propriul mentor — și 3 sesiuni online de “peer-sharing” pe parcursul programului, pentru conectare cu ceilalți participanți și împărtășit soluții la problemele comune.

Calendarul Startarium Focus este organizat în două etape, cu intenția de a disemina informațiile din program către cât mai mulți antreprenori pentru care ar putea avea un impact pozitiv.

În etapa de grup sunt invitați toți cei ce aplică; aceasta va conține webinarii, resurse gratuite și teme de lucru pentru avansarea obiectivului. În urma acestei etape de grup, zece antreprenori vor fi selectați pentru a continua în etapa individuală, în care li se vor aloca mentorii pentru sesuni 1-la-1.

Citeste si:
Nestlé vrea să lanseze carnea vegană creată în laborator
Nestlé vrea să lanseze carnea...

Sursa foto: Startarium

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri