"Deservesc rute unde nu mai exista cerere pentru clasa intai. Suntem un pic exotici din acest punct de vedere. Aveam locuri first class pe 94 din cele 100 de avioane de cursa lunga. Alte companii credeau ca suntem nebuni", a declarat directorul general al Lufthansa, Christoph Franz, citat de Bloomberg.
Rutele cu cea mai ridicata cerere pentru locuri first class sunt Frankfurt - Kuweit, Johannesburg, Riad si Miami, a precizat purtatorul de cuvant al Lufthansa, Michael Lamberty.
Tot joi, Lufthansa a anuntat ca va cumpara 108 de avioane noi, pentru 9 miliarde euro, inclusiv 8 aeronave de dimensiuni mari.
Compania germana va avea mai putine avioane echipate cu locuri la clasa intai decat British Airways IAG, care ofera astfel de servicii pe 80% dintre avioanele din flota de cursa lunga.
British Airways IAG detine 112 avioane de cursa lunga, 90 dintre acestea fiind echipate cu locuri la clasa intai, potrivit purtarorului de cuvant al grupului britanic, Michael Johnson.
Air France ofera servicii de lux pe 40% din cele 100 de avioane de cursa lunga, dupa ce a decis in 2010 sa renunte la o parte dintre locurile first class si sa creasca numarul de locuri economy.
In 2011, 50,4% din veniturile obtinute de Lufthansa din zborurile de cursa lunga au fost atrase de la pasageri first class si business class. Procentul a coborat la 49,3% in primele noua luni ale anului trecut.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: