Tarom a avut in primele trei luni pierderi de 49 milioane lei, in scadere cu 24% fata de aceeasi perioada a anului trecut si sub cele bugetate, de 78 milioane lei, a anuntat compania nationala de transport aerian.
"Combinarea unor multiple masuri, ce au mers atat in directia cresterii veniturilor, cat si a reducerii costurilor, au compensat dificultatile economice si au generat un rezultat foarte bun. (...) Estimam rezultate mult mai bune incepand din trimestrul al doilea, de cand planul de management incepe sa fie implementat. Conform datelor pe care le detinem in acest moment, ne vom atinge integral obiectivele pentru anul 2013", a declarat directorul executiv al companiei, Christian Heinzmann (foto).

In primul trimestru al anului trecut compania a avut pierderi de 64 milioane lei, iar pe ansamblul anului precedent a raportat un rezultat negativ de 236 milioane lei.

Planul de management al companiei detinute de Ministerul Transporturilor prevede pentru acest an pierderi de 143 milioane lei si de 18 milioane lei pentru 2014.

In baza planului de management, Tarom a initiat in martie un program de retragere voluntara a personalului, vizand reducerea personalului cu 10% pana la finele anului. Compania urmareste de asemenea o crestere a numarului de pasageri transportati cu 100.000 pe an, de la 2,3 milioane in acest an la 2,6 milioane in 2016, si o majorare a gradului de incarcare a aeronavelor, de la 68% in acest an la 75% in 2016.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri