10 Iunie 2013

Brandurile locale ar putea fi promovate in vitrine amplasate in hotelurile detinute de romani



Ministrul pentru IMM-uri si turism, Maria Grapini, vrea sa convinga hotelierii romani sa promoveze produsele romanesti in vitrine special amenajate in fiecare unitate hoteliera, o astfel de initiativa urmand sa fie aplicata si la ambasadele din strainatate si la sediile Institutului Cultural Roman, relateaza Mediafax.
"Vreau sa vorbesc cu hotelierii romani sa existe vitrine cu branduri romanesti in fiecare hotel. De asemenea, in ambasade, iar Institutul Cultural Roman are spatii unde pot fi promovate produse mestesugaresti romanesti (...) Vrem, totodata, sa organizam de doua ori pe an, targuri de produse romanesti. In urma acestor masuri va creste vizibil apetitul romanilor pentru produse romanesti", a spus vineri Grapini.
Ea a adaugat ca ministerul va derula o noua meniera de promovare a produselor romanesti, sub un alt slogan decat cel utilizat de fostul guvern.
"Nu mi-a placut cum suna programul trecut lansat de guvern si nu ca era de alt guvern. Sloganul era «Cumpara romaneste». Eu consider ca romanii cumpara prost. «Cumpara romaneste» te induce la metoda de cumparare, nu ca sa cumperi un produs romanesc, felul de a cumpara. Romanii inca cumpara ieftin, nu verifica calitatea, merg pe ce-i mai ieftin, merg la Dragonul Rosu si cumpara ce-i mai ieftin, nu au cultul cumpararii si de aceea mi s-a parut ca nu suna bine si am zis ca renuntam. Dam drumul la o scrisoare la toate patronatele si propunem ca sloganul sa fie «Cumpara un produs romanesc de calitate», sa fie explicit", a explicat Grapini.
Programul ar putea fi realizat prin parteneriat public-privat si ar putea cuprinde si actiuni zonale, unde sa fie promovate produsele romanesti.



Citeste si