Vom avea mai multi turisti? Doar in 2013 au fost semnate contracte de 7 mil. lei pentru promovare

Autoritatea Nationala pentru Turism a atribuit in acest an mai multe contracte de promovare a brandului turistic al Romaniei, in valoare totala de 6,9 milioane lei fara TVA, la diverse evenimente, printre care concertul Tom Jones, festivaluri, raliuri, sau prin intermediul pilotului Mihai Marinescu.

Datele au fost centralizate pe baza anunturilor de atribuire publicate de ANT pe site-ul de achizitii publice www.e-licitatie.ro.

Contractele au fost atribuite prin negociere, iar sumele nu includ TVA, scrie Mediafax.

Contractul cu valoarea cea mai ridicata, de 2,65 milioane lei, a fost atribuit in aprilie Asociatiei Sportive Club Sportiv District Racing Team pentru servicii de promovare a brandului turistic national prin intermediul "vectorului de imagine" pilotul Mihai Marinescu in cadrul campionatului mondial de automobilism "World Series by Renault 2013".

Alte doua acorduri, in valoare de 976.000 lei si 174.449 lei, au vizat promovarea brandului la editia din acest an a Raliului Sibiului, respectiv a Raliul Deltei "Dupa 20 de ani". Primul contract a fost atribuit in iulie Asociatiei Club Sportiv Scorpion Rally Team, iar celalalt, la finele lunii mai, asocierii Club Sportiv Nautic Motorsport - DBV Media House.

Citeste si:
Romania, promovata cu 1 mil. euro de National Geographic Channel
Bucurestiul, promovat de...

Pentru servicii de promovare a brandului turistic cu ocazia actiunii "Descopera Romania", ANT a atribuit in august Asociatiei Ivan Patzaichin - Mila 23 un contract de 707.971 lei.

Aceeasi asociatie a primit in august alte doua contracte: unul in valoare de 538.474 lei pentru promovare cu ocazia infiintarii Centrului de Informare pentru Destinatii de Ecoturism Bucuresti, si un altul, de 611.103 lei, pentru promovarea brandului cu ocazia actiunii "Rowmania FEST - Festivalul International al Barcilor cu Vasle", editia a III-a.

Societatea Romana de Radiodifuziune si-a adjudecat, in mai, un contract de 127.991 lei pentru servicii de promovare a brandului cu ocazia unui concert sustinut de Orchestra Nationala Radio in cadrul Shanghai Spring International Music Festival, iar firma Emagic Live a castigat, in luna iulie, un contract de 464.980 lei pentru servicii de promovare a brandului turistic cu ocazia Festivalului Bestfest.

Brandul turistic va fi promovat si cu ocazia concertului Tom Jones care va avea loc la 1 noiembrie, in baza unui contract de 638.566 lei acordat saptamana trecuta firmei D&D Event Entertainment.

Citeste si:
Brandul de fasion MARC O’POLO deschide un nou magazin
Brandul de fasion MARC O’POLO...

ANT justifica alegerea procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare prin faptul ca lucrarile, produsele sau serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive artistice sau legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate, se arata in anunturile de atribuire publicate.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri