Romania va incepe anul viitor o campanie de promovare outdoor in valoare de peste 5 milioane de euro in mai multe tari, care va include reclame la metrou, in aeroporturi, pe autostrazi, autobuze si pe celebrele taxiuri londoneze.

"Vom incepe un proiect de promovare outdoor a Romaniei pe pietele tinta (SUA, Germania, Austria, Franta, Marea Britanie, Spania, Italia etc.), dar si pe unele piete de oportunitate, cum ar fi Israel, Turcia sau Republica Moldova", a declarat Razvan Filipescu, presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT), prezent la targul World Travel Market, care se desfasoara in perioada 4-7 noiembrie la Londra, scrie Mediafax.

Proiectul se va derula pe urmatorii doi ani si va costa 5-6 milioane de euro.

"Sunt prevazute diferite modalitati de promovare outdoor. In Marea Britanie, de exemplu, Romania va fi promovata de la taxiuri pana la cladiri, metrouri si aeroporturi. Vor fi promovate produsele turistice ale Romaniei. Toata promovarea se face in baza unei analize detaliate a fiecarei piete. Vom promova turismul cultural, turismul in natura si ecoturismul", a spus Filipescu.

Atractiile turistice romanesti vor fi prezentate pe aproximativ 150 de taxiuri din Londra.

Citeste si:
Anca Baculea, ANT: Incercam sa resuscitam activitatea de transplant
Anca Baculea, ANT: Incercam...

Filipescu a adaugat ca panourile publicitare vor fi amplasate si in zone de tranzit, aeroporturi, in statii de metrouri si pe autostrazi. In Spania reclamele vor fi facute si pe autobuze.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri