17 Iunie 2014

Businessul Paralela 45 in 2014: crestere cu 25% a vanzarilor in primele 5 luni



Agentia de turism Paralela 45 a anuntat ca in primele cinci luni ale anului vanzarile au fost mai mari cu 25% si estimeaza ca veniturile totale vor depasi pragul de 40 de milioane de euro pana la finalul anului, cu 12,5% mai mult fata de 2013, cand cifra de afaceri a fost de 35 de milioane de euro. Totodata, presedintele agentiei, Alin Burcea, anunta ca va inaugura curse charter saptamanale din Bucuresti, Iasi si Cluj catre Aqaba, Iordania.

Oficialii agentiei au precizat ca vor diversifica oferta pentru anul 2014, considerand experienta anilor anteriori si capacitatea operatorului de turism de a adauga noi destinatii in portofoliu. Punctele forte ale ofertei celui de-al doilea semestru din 2014 il reprezinta circuitele din Africa, America si destinatiile exotice, spun reprezentantii Paralela 45.

In plus, agentia planuieste diversificarea ofertei pentru anul 2014, prin introducerea unor noi destinatii in portofoliu, dar si prin marirea numarului de zboruri pentru unele tari. Astfel, pentru Grecia si Turcia, doua destinatii profitabile de anul trecut, a fost marit numarul de chartere de vara din trei orase ale tarii: din Bucuresti catre Antalya si Rhodos, din Iasi charter catre Mykonos, Zakynthos si Santorini si din Cluj catre Creta.

“In 2013 am vandut bine Grecia si Turcia, motiv pentru care anul acesta am marit numarul charterele de vara si oferim plecari din marile orase ale Romaniei”, explica Alin Burcea.

Reprezentantii companiei au precizat ca anul acesta agentia se va concentra pe dezvoltarea ofertelor din Asia Centrala si Africa "Neagra". De asemenea, Paralela 45 va inaugura cursele saptamanale catre Aqaba, Iordania, cu plecari din Bucuresti, Iasi si Cluj.

"Romanii au inceput sa prinda gustul Africii si al safari-ului"

„Romanii au inceput sa prinda gustul Africii si al safari-ului. Daca anul trecut am avut grupuri pentru Kenya, anul acesta estimam ca peste 500 de romani sa plateasca intre 1700 si 3000 euro pentru noile destinatii Togo, Benin, Rwanda (la „gorilele albastre”), Africa de Sud si Tanzania- Zanzibar. Pe aceeasi directie, de a le oferi circuite verificate in premiera, am mers si cu Asia Centrala, unde am inclus in desfasurator Georgia, Azerbaidjan, Armenia, Uzbekistan si Iran”, a detaliat patronul agentiei.

Paralela 45 a primit anul acesta recunoasterea „The most trusted brand 2014” la categoria Agentii de Turism, in cadrul unui studiu de piata realizat asupra consumatorului roman de revista Reader’s Digest. Un alt premiu primit in acelasi an a fost trofeul Superbrand, in cadrul unui studiu independent realizat de organizatia cu acelasi nume.

Agentia de turism Paralela 45 are o activitate de 24 de ani pe piata vacantelor si detine p retea nationala formata din 35 de agentii si aproape 200 de angajati.



Citeste si