Trusted Brands 2014 este cel mai complex studiu de piata asupra consumatorului european si are ca scop selectarea brandurilor care au castigat increderea consumatorilor si se plaseaza in topul preferintelor acestora. Anul acesta studiul s-a realizat in 12 tari, printre care si Romania.

Intr-o industrie a serviciilor si a contactului direct cu clientii, a ramane timp de sase ani consecutivi in topul preferintelor acestora este o mare realizare. Brand-ul este o poveste care te reinventeaza, astfel prin fiecare destinatie introdusa in portofoliul nostru, suntem supusi unor noi provocari. Calatoria este singurul bun nematerial pentru care turistul plateste si, se imbogateste. Si noi am ne-am reinventat prin fiecare nou turist sosit in agentia noastra, pana cand am gasit acel tot unitar ce inglobeaza atentia, seriozitatea si standardele ridicate prin care construim fiecare vacanta, chiar daca uneori exista poate perceptia ca suntem mai scumpi, de fapt acest putin mai mult garanteaza calitatea si increderea pe care le-o oferim turistilor. Lumea este o carte plina de aventuri, iar cei care aleg sa calatoreasca, deschid de fiecare data un nou capitol al aventurilor de neuitat. Aceasta carte nu ar fi fost posibila fara intreaga echipa formata din cei aproape 200 de colegi care transforma in realitate visul fiecarui turist, prin crearea unor vacante de neuitat”, a declarat Alin Burcea, Presedinte Paralela 45.

Paralela 45 activeaza de peste 24 de ani pe piata vacantelor, fiind unul dintre cele mai vechi branduri de turism din Romania, ce detine o retea nationala formata din 35 agentii si aproape 200 de angajati. Alaturi de turismul individual si intern, chartere, bilete de avion, Paralela 45 se concetreaza acum pe cele peste 100 de circuite pe toate continentele, multe dintre acestea regasindu-se in exclusivitate doar aici. Circuitele in Africa, America si destinatiile exotice reprezinta punctele forte ale ofertei agentiei Paralela 45.

Studiul Trusted Brands 2014 s-a desfasurat concomitent in 12 tari europene, respondentii avand la dispozitie de ales 20 de categorii de branduri comune celor 12 tari si un numar de maximum 18 categorii locale. Participantii selectati din clientii activi ai revistei Reader’s Digest nu au primit variante de raspuns, ci au fost rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere si sa le evalueze apoi in functie de "Calitate", ’’Valoare excelenta", "Imagine puternica", "Intelegerea nevoilor clientilor" si ’’Responsabilitate sociala’’. In perioada septembrie-noiembrie 2013, in Europa (Belgia, Republica Ceha, Elvetia, Finlanda, Franta, Germania, Olanda, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia si Slovenia) s-au trimis 177.500 de chestionare cu intrebari deschise.