Agentia de turism Perfect Tour a inregistrat o crestere de 23% a afacerilor in primele sase luni din acest an, comparativ cu aceeasi perioada din 2013. Totodata, compania anunta o investitie de peste 1 milion de euro intr-un nou concept de agentie de turism, un travel boutique.

Potrivit directorului executiv al companiei, Sorin Vaduvoiu, acest rezultat este cel mai bun din istoria Perfect Tour. El a adaugat ca cea mai mare crestere de la inceputul anului a fost pe partea de business travel management.

"Apropierea verii a consolidat vanzarile de vacante. Cel putin in ceea ce ne priveste, trendul sesizat anul trecut s-a pastrat, turistii incepand sa nu mai priveasca vacanta drept un simplu concediu si sa opteze pentru pachete cu mai multe destinatii, cum sunt croazierele in care in fiecare dimineata te trezesti intr-un nou peisaj, sau pentru vacante complexe, precum circuitele. Vacantele in care accentul este pus pe distractia copiilor si pe timpul petrecut in familie sunt un alt vector puternic vara aceasta, itinerariile incluzand opriri de 2-3 zile in parcurile de distractii din Europa, mai ales in Disneyland Paris", explica Vaduvoiu.

Perfect Tour a devenit cea mai mare agentie de turism din tara, cu afaceri de 206 milioane de lei anul trecut. Compania a incheiat 2013 cu un avans de 88% fata de 2012.

Fondata in 2004, agentia de turism, detinuta de Corina Pacuraru, are 12 locatii proprii si filiale in Republica Moldova, Ucraina, Bulgaria, Cehia, Slovacia si Statele Unite ale Americii. De asemenea, din 2009, Perfect Tour este reprezentant oficial Disneyland Paris in Romania.

Citeste si:
Cum va fi relansat brandul Perfect Tour, cumparat de Perfect Journey
Directorul Perfect Tour: "Nu...

Printre principalele agentii de turism din Romania se mai numara Christian Tour (locul 2 dupa afaceri), Happy Tour (locul 3 dupa afaceri), Paralela 45 si Eximtur.

Sursa foto: Valiza cu insula/Shutterstock.com

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri