Chiar daca nu este primul lant hotelier care sa introduca o astfel de cerinta, Marriott a lansat recent o campanie inedita, intitulata “The Envelope Please”, prin care urmareste sa ii incurajeze pe clienti sa ofere bacsis menajerelor, scrie BusinessInsider.

Campania a generat numeroase reactii cu privire la posibilitatea de a oferi bacsis menajerelor din hoteluri sau nu. Un numar surprinzator de oameni nu acorda bani pentru serviciile oferite de menajere, mai exact doar 30% dintre acestia.

Menajerele din hoteluri castiga in medie 9,21 dolari pe ora, ceea ce inseamna ca se bazeaza foarte mult pe bacsisurile lasate de clienti. The American Hotel&Lodging Association sugereaza un bacsis cuprins intre 1 si 5 dolari pe zi pentru menajere, calculate in functie de tipul de hotel si marimea camerei.

Pentru inceput, campania lansata de Marriott se va desfasura in 750-1.000 de hoteluri din lantul hotelier din Canada si SUA, plicurile fiind amplasate in 160.000 de camera. Numele persoanei care intretine camera va fi scris pe acel plic alaturi de mesajul urmator: “Personalul nostru care se ocupa de aspectul camerelor s-a bucurat sa va faca sederea confortabila si placuta. Sunteti liberi sa oferiti o atentia ca semn de apreciere pentru efortul lor”.

In Romania, hotelul JW Marriott din Bucuresti are 402 camere si mai multe sali de conferinta si restaurante. O noapte de cazare aici costa intre 550 de lei si 2.500 de lei, in functie de gradul de confort.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri