Turkish Airlines a selectat aeroportul Traian Vuia din Timisoara ca aeroport de rezerva astfel incat aeronavele companiei sa poata ateriza aici cand nu vor putea ateriza din cauza contidiilor meteo nefavorabile pe aeroportul din Belgrad.

Potrivit unui comunicat transmis, vineri, de Aeroportul International ”Traian Vuia” din Timisoara, compania aeroana Turkish Airlines a ales ca, in cazul in care aeronavele sale nu vor putea ateriza, de acum incolo, pe aeroportul din Belgrad (Serbia), din cauza conditiilor meteorologice nefavorabile, in principal a cetii, sa fie redirectionate si sa aterizeze la Timisoara, transmite corespondentul Mediafax.

”Aceasta decizie a fost luata de catre compania aeriana datorita conditiilor excelente ale infrastructurii existente pe Aeroportul Timisoara: pista de 3.500 de metri care poate asigura aterizarea oricarui tip de aeronava si sistemului de balizaj luminos si de radionavigatie performant pentru aterizare in conditii de vizibilitate redusa. De asemenea, serviciile profesionale oferite pasagerilor si personalul specializat asigura eficienta in desfasurarea in conditii optime a operatiunilor aeriene”, se arata in comunicat.

Intre Timisoara si Belgrad sunt aproximativ 160 de kilometri, distanta care se poate parcurge pe sosea in circa doua ore. Aeroportul International ”Traian Vuia” din Timisoara mai este folosit ca aeroport de rezerva de catre companiile Air Serbia, Etihad Airways, Lufthansa, Wizz Air si Tarom, in special pe perioada iernii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri