Doar in sezonul de vara, 105.000 turisti au calatorit cu agentia Christian Tour, cele mai populare destinatii fiind Insula Zakynthos, plajele din Antalya, Insula Corfu, Insula Creta si statiunile din Bulgaria. „Suntem deja foarte aproape de cifra de afaceri pe care am estimat-o pentru anul 2015, de 60 de milioane de euro. Celor 180.000 de turisti care au calatorit cu noi pana in septembrie li se vor adauga cei din sezonul de iarna, care au anul acesta la dispozitie pachete speciale: Ski Plus, Winter Sun – pentru cei care vor sa-si petreaca vacanta in locuri exotice –, pietele de Craciun, Revelionul. Mai mult, 90% din charterele din oferta noastra au fost vandute deja”, declara Marius Pandel, CEO Christian Tour.

Pentru vacantele cu autocarul – sejururi si circuite – Christian Tour si-a imbogatit flota cu 10 autocare noi, marca MAN – Neoplan Tourliner, cu dotari premium, care vor fi personalizate dupa nevoile agentiei. O noutate pentru anul 2016 este si catering-ul cald la bordul tuturor charterelor Christian Tour.

Reduceri de 40-50% prin First Minute

Citeste si:

Una dintre cele mai populare oferte Christian Tour ramane First Minute, care a generat in octombrie-decembrie 2014 circa 30% din inscrierile pe tot sezonul 2015 – mai precis, in jur de 35.000 de pachete turistice. Conceptul First Minute, care inseamna reduceri de 40-50% pentru vacantele cumparate pana pe 15 decembrie, revine pentru 2016 cu 24 de destinatii si 35 de zboruri charter pe perioada verii. First Minute include oferte pentru Egipt, Grecia, Turcia, Bulgaria, Spania (Ibiza, Tenerife, Mallorca), Italia (Sorrento), si inaugureaza zboruri din orase din tara care nu figurau pana acum pe harta plecarilor pentru aceste destinatii. De pilda, va exista zbor din Cluj si Timisoara pentru Bodrum, Turcia.

Prin First Minute, turistii trebuie sa achite doar 25 de euro avans la rezervare, iar restul cu pana la 21 zile inaintea datei sejurului. Cei mai multi aleg vacante in insulele Zakynthos, Corfu, Lefkada si Kusadasi si opteaza pentru hoteluri de 3 stele, all inclusive. „Cei care cauta acest tip de pachete sunt, in mod special, familiile cu copii. Doresc sa-si stabileasca din timp vacanta, sa profite de reducerile consistente, avantajul fiind ca pot achita in mai multe transe. In plus, sunt adeseori legati de vacantele copiilor si stiu exact ce perioade isi pot rezerva. Urmeaza apoi seniorii, interesati mai ales de finalurile de sezon, cand temperaturile sunt mai scazute si tarife foarte accesibile”, detaliaza Marius Pandel, CEO-ul Christian Tour.

Christian Tour a avut anul trecut o cifra de afaceri neta de aproximativ 48 milioane euro si un profit net de 516.000 euro, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului Finantelor Publice, ceea ce o claseaza pe locul 3 in topul celor mai mari agentii de turism din Romania.

Sursa foto: Vacante/Shutterstock.com