Cum arata Ramada Plaza Craiova, cel mai mare proiect hotelier din sud-vestul tarii

Grupul hotelier Ramada deschide astazi Ramada Plaza Craiova, singurul hotel Ramada Plaza din afara Bucurestiului, dupa o investitie de 14 milioane euro, a companiei SC Jiul SA Craiova in reconstructia inceputa in 2013 si transformarea completa a fostului hotel Jiul.

Ramada Plaza Craiova este cel mai mare proiect hotelier din sud-vestul tarii si si a fost finantat in cea mai mare parte printr-un credit bancar acordat de Garanti Bank.

Hotelul de 4 stele plus se adreseaza segmentului de business si de leisure, intr-o proportie de 90-10% si estimeaza o cifra de afaceri de 2.5 milioane euro si o ocupare medie de peste 50% in primul an de activitate.

Citeste si:
Ramada Plaza deschide primul sau hotel din provincie
Ramada Plaza deschide primul...

Ramada Plaza Craiova are 162 de camere standard (single si duble) si apartamente (simple sau executive). Hotelul are si un restaurant principal cu 150 de locuri, un restaurant gourmet cu 80 locuri, un lobby si un lounge bar, terasa cu 100 de locuri, ball room de 500 metri patrati, trei sali de conferinta, un business center si un spa cu piscina si sauna. La inceputul anului viitor, in hotel va fi deschis un al doilea restaurant.

Managementul proiectului si procesul de afiliere la standardele internationale ale brandului Ramada Plaza este asigurat de Trend Hospitality Management and Consulting, partenerul strategic al Wyndham Hotel Group in Romania, Bulgaria si Moldova. Cu 12 unitati Ramada in Romania si inca trei in dezvoltare, Ramada este cea mai mare retea internationala din tara. Ramada are 4 hoteluri in Bucuresti (Ramada Plaza, Ramada Majestic, Ramada North, Ramada Parc) si cate un hotel in Pitesti, Brasov, Sibiu, Oradea, Cluj Napoca si Iasi.

Citeste si:
Proprietarii Ramada investesc 4 mil. euro intr-un club de wellness
Complexul Ramada are un nou...
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri