Dragos Anastasiu, Eurolines: Anul 2016 poate sa intre in istorie precum anul relansarii destinatiei turistice Romania

Romania si-a recapatat puterile ca destinatie turistica atat pentru straini, cat si pentru romani, astfel incat anul 2016 poate intra in istorie, sustine Dragos Anastasiu, proprietarul grupului Eurolines Romania. Totodata, antreprenorul subliniaza ca daca Romania va fi promovata intens, anul urmator va exploda turistic.

"Eu cred ca anul 2016 poate sa intre in istorie precum anul relansarii destinatiei turistice Romania. Ma refer acum la sosirea turistilor in Romania, deci la incoming si la romanii care fac concediul in Romania", a declarat Dragos Anastasiu la o conferinta de presa. "De ce am crescut? Produsul turistic Romania a facut clar progrese si are cateva destinatii vedete: Delta Dunarii, Transilvania si Bucuresti, ca acces si vizibilitate. Reprezinta caii nostri de bataie si anul acesta, si anul viitor", a continuat antreprenorul sa spuna.

Dragos Anastasiu subliniaza ca cererea pentru vacante in Romania a crescut anul acesta cu peste 80% in cazul TUI TravelCenter si tine sa sublinieze ca aceasta crestere a fost ajutata si de problemele din apropiere, atacurile si atentatele din Turcia, Egipt si Tunisia.

"Romania a ajuns undeva sus in ce priveste siguranta oamenilor si asta a contribuit la ideea ca mai multi romani au facut concediul in Romania si deodata s-au deschis ochii in strainatate pentru destinatia Romania. Faptul ca avem cresterea economica nr 1 in Europa si ca avem lupta anticoruptie pozitioneaza Romania foarte bine. Daca acum venim cu PR destept, anul urmator explodam din punct de vedere al sosirilor turistice. Daca anul urmator dormim, o sa pierdem acest trend. Ce facem intr-un an se vede in anul urmator. In 2017 vor fi cresteri care vin natural fara ca noi, ca tara, sa facem ce ar fi trebuit facut. Dar daca anul acesta (n.r.: 2017) facem ce trebuie, anul urmator va fi explozie", a mai spus Anastasiu, referindu-se la faptul ca guvernul roman ar trebui sa investeasca mai mult in promovarea Romaniei ca destinatie.

Eurolines Romania si-a propus sa convinga germanii de la TUI sa repuna Romania in cataloagele lor pentru anul 2018. Turistii germani, aflati pe locul 2 in lume dupa chinezi ca iesire din tara, inca sunt obisnuiti cu aceste cataloage tiparite, sustine Anastasiu.

Citeste si:
România poate încasa 10.000 euro de la UE pentru fiecare imigrant...
România poate încasa 10.000...
Citeste si:
Tratament pentru cresterea parului
Tratament pentru cresterea...

"Mi-ar fi placut sa venim cu promovare nationala pe masura oportunitatilor. Sigur, dintr-un buget national de promovare de 2 milioane de euro care reprezinta oarecum aceeasi suma de promovare a grupului nostru e greu sa pozitionezi Romania ca destinatie turistica pe masura potentialului. Sper ca bugetele de promovare ale Romaniei sa fie semnificative in urmatorii ani pentru deja avem produs turistic. E foarte simplu: bagi bani in promovare, vine lumea si scoti banii. Merita acum sa facem promovare pentru Romania pentru ca este un moment", a concluzionat antreprenorul.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri